944 S2 Cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 S2 Cabrio

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Vandaag heb ik mij een 944 S2 Cabrio in de kleur amethyst aangekocht.
      Met net geen 200.000km op de teller zou hij nog goed moeten zijn om er nogeens het dubbele erbij te rijden.
      De wagen zal door de verkoper technisch inorde gezet worden, de motor wordt gereinigd en wordt nog gepolierd. De rest van het werk zal mijn persoonlijke uitdaging worden in de komende maanden….
      Foto’s zullen pas in oktober volgen als hij hier staat. Vanaf dan zal ik hier ook een soort van blog proberen te onderhouden. Verrassingen zullen er toch volgen 😳

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 195)
      • update: Ondertussen ken ik mijn nummerplaat al….nu ze nog thuis ontvangen. Ik vrees voor begin volgende week.
        Dat is dan exact een maand. Ik pleit niet volledig onschuldig 😳 😳

update: Ondertussen ken ik mijn nummerplaat al….nu ze nog thuis ontvangen. Ik vrees voor begin volgende week.
          Dat is dan exact een maand. Ik pleit niet volledig onschuldig 😳 😳

Aangezien het er naar uit ziet dat de mijne toch sneller zal mogen rijden dan voorzien, zal ik alleszins proberen aanwezig te zijn op jouw wintertreffen. Ben toch van de regio 😉

:respekt: :respekt: het Sinterklaas weekend lijkt mij een geschikt moment! :happydance:

Nee hoor ben nog steeds aan het wachten op de O-plaat…. 😈
                Belofte maakt schuld en vermits ik vandaag niet met de ’44 kan komen zal ik nog een wintertreffen moeten zien te organiseren voor het einde van het jaar.
                Alleen een geschikte locatie zien te vinden hier ergens in de buurt van Vilvoorde-Herent-Mechelen. Dit om onze vrienden van Halle-Vilvoorde en achterliggend eens wat tegemoet te komen….

ahah! Dus toch de plaat nog in extremis toegekregen :think: ? Jammer dat ik er vanmiddag niet bij kan zijn :bounce:

[hide]Laten we zeggen dat de druk nu effe van het vat is :engeltje: :engeltje:
                    :driver: :first:
                    Meer ga ik er hier niet over zeggen :engeltje: :happy: :happy:
                    [/hide]

het madammeke dat bij marsh op de afdeling productie oldtimers/youngtimers werkt zit daar alleen en heeft het de voorbije maanden al heel druk gehad. eigenlijk al sinds de versoepeling van de oldtimerwetgeving. ik heb bijna medelijden met haar 😳
                      bij de inschrijving van m’n E-type kreeg ik ook post van DIV. maar er zat mijn roze inschrijvingsforumulier retour in ipv m’n platenboekje.
                      foutje gemaakt bij marsh maar de dame heeft het stipt en efficient rechtgezet.

iedereen maakt fouten, het is maar de vraag hoe je ze rechtzet :salut:

iig hoop ik voor Harley G dat het niet te lang meer duurt. mijn doosje geduld zou ook al lang leeg zijn zulle !!!
                      maar ik denk dat de heren en dames bij DIV het nu ook plots heel druk gekregen hebben met de vergroende fiscaliteit die per 1/01/2016 start :bounce:

Geen slecht woord over March, maar ze hebben mij ook eens liggen gehad. Na een week nog altijd niks.
                        Uiteindelijk was er niets misgegaan langs hun kant (wel Bpost) vandaar nogmaals geen slecht woord.

Echter ik heb de ervaring dat met Erard alles net iets vlotter gaat en aan dezelfde prijs.
                        En hier is nog altijd ‘persoonlijk’ contact mogelijk, vandaar dat mijn P-kes ondertussen nu via hen verzekerd zijn.

Oeps, ik zal maar stoppen, anders moet ik commissie gaan vragen :popcorn:

ik vrees dat ze bij DIV ni weten wat doen met één van de formulieren met een ezelsoor ofzo :wtf:

Allé hup, nog steeds geen nrplaat ontvangen. Vraag me niet hoe ik wist dat dit zo zou verlopen maar ik was al bang voor dit scenario. ik droom en hoop als één ieder maar ik ben ook nuchter genoeg hoe het er in de realiteit er aan toe gaat.
                            Dus als ik morgen al naar de scherpe heuvel trek, zal het met boxster zijn.
                            Met dank aan Marsh en DIV! :bounce:

Hoi Gert,
                              Wil je niet naar de rating topic afleiden maar ik ben vrijdag jl. inschrijving gaan binnendoen bij D.I.V.-Alken en had maandag de postbode al aan de deur met de O-plaat. Je ziet dat brave kinderen worden beloond :respect2:
                              Vraag mezelf dan wel af waarom zovele andere overheidsdiensten zo’n efficiency niet kunnen halen ???

@DST : Marsh heeft het roze formulier naar Brussel gestuurd. Wanneer dat gebeurd is weet ik niet want de dossierbeheerdster was eind vorige week blijkbaar met verlof. Ik hoop op donderdag en anders zal het met de Boxster naar de gescherpte heuvel worden, vrees ik. Enfin, we zien wel, ik ben het ondertussen gewoon dat niet alles altijd snel en gemakkelijk gaat. 😈

Ive

Blijf deze topic toch volgen hoor. Super interessant en vooral mooie P :lekker:

Wanneer ben je naar Alken geweest?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 195)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.