944 S2 cabrio. ABSOLUTE TOPPER: 1ste eigenaar – belgische wagen – volledig boekje – 100% origineel – 16k recente facturen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 944 S2 cabrio. ABSOLUTE TOPPER: 1ste eigenaar – belgische wagen – volledig boekje – 100% origineel – 16k recente facturen

• Maker
    Discussie
  • Ik heb enige tijd terug al wat verteld hoe deze 944 bij mij terecht gekomen is.
    Het was dus nooit de bedoeling deze wagen te houden, maar wel om hem terug in ere te herstellen.
    Dit is nu gebeurd, vandaar dat ie op de markt komt. :up:

Zoals steeds geef ik de forummers hier, de primeur. Ik zou alvast deze wagen in de toekomst nog eens willen tegen komen. :driver:

Eerst de positieve punten:
    1. 1ste eigenaar ! (*) :up:
    2. Belgische wagen :up:
    3. 100% origineel ; nooit getuned of verkloot.. :up:
    4. Volledig en consistent ingevuld boekje aangevuld met facturen en carpass :up:
    5. 219k ‘echte’ kilometers dus :up:
    6. Extra sleutels, reserve wiel, compressor, stickers, handleiding e.d. alles wat er bij moet zitten is aanwezig. :up:
    7. Laatste 1.000km, voor meer dan 16.000 euro aan facturen. :up:
    8. Mechanisch quasi alles vernieuwd, maar ook nieuw dak (werkt elektrisch) en nieuwe banden en veel meer. :up:
    9. Super strakke carrosserie, geen corrosie, perfecte pannel-gaps, onbeschadigde nooit geschilderde originele D90’s :up:
    10. IN & OUT in Jahreswagen-staat of hoe zeggen ze dat. :up:
    11. Meest tijdloze kleurencombinatie: Triple black m.a.w. zowel sportief als gedistingeerd. :up:

Dan ook de negatieve punten
    12. Euhh….. geen idee. Kom eens kijken / rijden (**) en laat het mij weten. :drink:

VP forum is: 22.500 euro (en neen dat is geen negatief punt) :mrgreen:
    Ik ben ervan overtuigd dat ie qua value-4-money het beste is wat er op de markt te vinden is.

Check anders eens: http://www.classic-analytics.de (bouwjaar 1990)
    Toestand gepflegd of verzorgd zit tussen de € 21.300 – € 28.700 en deze is beter. :up: :up:
    Prijzen blijven dus stijgen. Had mijn Turbo zo goed niet gereden, had ik hem zelf wel bijgehouden. :think:

Soit, straks op Kapaza e.d. maar zoals onze pa wel eens placht te zeggen: Het leven is aan de rappen! :censored:

(*) ik heb hem niet ingeschreven, dus koper wordt 2de eigenaar.
    (**) bij serieuze interesse, geen testpiloten hé :sarcastisch

PS: Ja, de fotokes, die volgen straks (of morgen) hoop ik.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Gereserveerd

Staat ondertussen op Kapaza en 2dehands.be

@ JV

Ik heb uw PM enkele dagen geleden beantwoord
          Sindsdien mocht ik niets meer vernemen
          Gezien de huidige problemen met forum, hebt u mogelijks niets ontvangen?

[hide]Den best ff bellen op 0473 791 701[/hide]

Vandaag in real life gezien, zag er strak uit :first:

Check PM 😉

Mooi! Moest ik nog plaats (en budget) hebben….

Ziet er heel netjes uit DST, leuk wagentje! :drink:

Mooi exemplaar!
                    :up:

Met wat vertraging (sorry zat in buitenland), hierbij de eerste foto’s :popcorn:

Gisterenavond (het begon al wat donker te worden) met de aaifoon, snel getrokken van de ongepoetste wagen, vandaar al het stof. :think:
                      Zeker het interieur had nog volop last van stof, buiten is ie nat gespoten geweest om de kap op spanning te laten komen, maar jullie zien hopelijk toch al hoe een stoel van een verzorgde 944 er uitziet – zonder foefelare, ni truckare – na 219k kms. :respekt:
                      Het zelfde met de niet bijgespoten velgskes (ok, de col van de loodjes – vorige banden – moet er nog af)

IMG_1318.JPG

IMG_1319.JPG

IMG_1320.JPG

IMG_1321.JPG

IMG_1322.JPG

IMG_1324.JPG

Ook de eerste testrit kunnen doen. :driver: :driver:
                      Amaai dat rijdt toch goed zo’ne 944, wat een verschil met de quasi even oude 928 S4 :wtf: waar ik onmiddellijk daarna heb mogen meerijden.
                      OPM: geen idee of het exemplarisch was of het effectief aan het model ligt. Zal ik waarschijnlijk in de toekomst meer zicht op krijgen!. :mrgreen:

Ik heb net vernomen dat een verre kennis van mij recent een S2 cabrio in Duitsland gaan halen is en er daar 24.000 euro voor betaald heeft. :popcorn:

En voor alle duidelijk: hij heeft zeker niet alle bovenstaande pluspunten :think:

Ze waren daarnet nog de laatste hand aan het leggen aan de nieuwe kap.
                          Nog geen foto’s dus, ik hoop dat ik morgen tijd heb.

Klinkt leuk!! Succes met de verkoop! Zoals je de beschrijving maakt lijkt het me een faire prijs..
                            Benieuwd naar de foto’s!

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.