944 turbo cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 turbo cabrio

• Maker
    Discussie
  • Ik heb eindelijk een wagen gevonden die in de buurt kom van wat ik wil. Het gaat om een 944 turbo cabrio met “waterdichte” historiek en zeer weinig km. Hij is van 1991, een 2.5l met 184kw. Ik dacht 625 totale productie. Enig idee wat ik hiervoor zou mogen betalen?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Mooie auto 8)

Schoon machien

En gewoon mooi standaard laten.. hoe mooi is deze wel niet jeetje BIJNA NIEUW ! 😯

[size=75:29yckovk]( misschien toch dikke velgen zou ook wel mooi zijn hehehe ) [/size]

Leander

Echt een prachtbolide

idd zeeeeer mooi !!! 😯
              hmm, toch van de week ns langs rijden…. 😉

Anoniem

ik veronderstel dat het om deze prachtbolide gaat: http://ucl.porsche.de/bee/ucl/pages.car … 5ZMN130157

linkje of foto’s ?

Naar het schijnt origineel geleverd met 300pk…

[quote=”flatsixer”:3usjma28]Ik ben gisteren langsgeweest. De wagen ziet er als nieuw uit. Enkel aan de achterruit zie je dat hij gebruikt is. Bovendien is er een garantie van een jaar. Hij heeft wel 300pk ipv de standaard 250pk en ik vroeg mij af of dit een negatieve invloed op de levensduur van de wagen heeft.[/quote]

euhhh …foto’s??
                      wat is er aan gesleuteld? chiptuning, etc?

Ik ben gisteren langsgeweest. De wagen ziet er als nieuw uit. Enkel aan de achterruit zie je dat hij gebruikt is. Bovendien is er een garantie van een jaar. Hij heeft wel 300pk ipv de standaard 250pk en ik vroeg mij af of dit een negatieve invloed op de levensduur van de wagen heeft.

[quote=”911-lover”:vtllwatt][quote=”Setakira”:vtllwatt]Cabrio zoeken heeft wel zijn tijd nodig, zeker met deze temperaturen 😉 [/quote]

Een goede Porsche in het algemeen zoeken en vinden heeft zijn tijd nodig.
                          Maar oh wat is deze zoektocht een heerlijk onderdeel van de aanschaf[/quote]

Die zoektocht heb ik nooit beleefd… Telkens kwam er een buitenkans mijn richting uit net voor ik aan de queste wou beginnen 😉

[quote=”Setakira”:1wxt75o2]Cabrio zoeken heeft wel zijn tijd nodig, zeker met deze temperaturen 😉 [/quote]

Een goede Porsche in het algemeen zoeken en vinden heeft zijn tijd nodig.
                            Maar oh wat is deze zoektocht een heerlijk onderdeel van de aanschaf

[quote=”flatsixer”:1cvdjzpv]Een cabrio? Nog niet tegengekomen…[/quote]

Zelfs een Cabrio 😉

Ah, ik zou zelfs zeggen dat je voor dat bedrag toch al een deftige late 964 cabrio zou moeten kunnen vinden…

Af en toe ook eens gaan kijken naar http://www.autosdekens.be/.

Cabrio zoeken heeft wel zijn tijd nodig, zeker met deze temperaturen 😉

Een cabrio? Nog niet tegengekomen…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.