964

• Maker
    Discussie
  • wat is nu de juiste prijs voor een 964 en ni ne cabrio want da vind ik mr nix en is die prijs het waard of kan je dan best wa?? euro’s meer geven aan een model jonger? bvb 996 … 😈 😈 😈

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • In prijs aan het stijgen?
      Dan zal ik mijne nog maar niet direct te koop zetten 😆

De 964 is in prijs aan het stijgen. De laatste 964’s kosten al meer dan de eerste 993’s.

Een “juiste” prijs is uiteraard van veel factoren afhankelijkheid maar voor een echte zuivere zal je diep, tot zelfs zeer diep in je portemonnee mogen tasten.

Er zijn hier enkel forumleden die met toch een ruim budget zeer lang aan het zoeken geweest zijn

De 964 is de perfecte compromis tussen de klassieke 911 lijn en moderne uitrusting/comfort (Servo, ABS etc)
        Dat is de reden dat ik voor de 964 gekozen heb.
        Gebruik de mijne dagelijks, zeer betrouwbare wagen… maar das logisch, tis een Porsche 😉

Maar ga voor wat jij zelf mooi vindt. Zo heeft elke Porsche zijn charmes hé

de 993 is al veel anders zijn lijn bedoel ik dan

4s

[quote=”cristof”:3hy0ndx8]de 964 is de laatste echte porsche met de ziel van een porsche nog een echte die hard porsche 😉 [/quote]

en de 993 dan?

de 964 is de laatste echte porsche met de ziel van een porsche nog een echte die hard porsche 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.