964

• Maker
    Discussie
  • 😀 HELLO,ik ben nieuw lid op dit forumen dar ik in mijn garage nog een 964 cabrio heb staan die ik een lichte restauratie wil geven kan ik aan jullie wel een beetje raad vragen;Ik ben reeds 30 jaar Porsche rijder ik zal probren mettertijd fotos te plaatsen gr jb

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 97)
    • DSC04084.JPG

DSC04080.JPG

de voorschermen zijn er enkele jaren geleden af geweest en er was geen roest aanwezig.

Gezien de roest aan de raamkader had je misschien ook beter de voorschermen even gedemonteerd, dan was je zeker dat het 100% goed gedaan was, verder gaat dit precies wel goed vooruit

grtz Geert

eerst de buitenzijde en daarna de binnenkant,daar is ook nog wat werk aan.niet te verstaan dat de vorige eigenaar deze wagen zo verwaarloosd heeft

Je pakt het grondig aan :applaus:

DSC04076.JPG

DSC04075.JPG

DSC04071.JPG
                nog enkele fotos

DSC04062.JPG

P1070495.jpg
                    de werken zijn gestart,bij het verwijderen van de voorruit een roestplek onder de rubber ontdekt tevens een scheurtje in de ruit zal dus een nieuwe worden.zoals je kunt zien komen er steeds onverwachte foutjes tevoorschijn.

DSC04045.JPG
                      DSC04042.JPG
                      DSC04039.JPG
                      vandaag wagen naar carrosserie gebracht voor spuiting,er is niets van roest gevonden wat een geluk.

OK,zal nooit meer fotokes plaatsen van andere Porsches buiten de 964,bedankt voor de verkeerde fotos weg te doen.Intussen aan de 964 gewerkt daar hij volgende week naar de spuiter moet zetels er uit gehaald,wat ik daar allemaal voor bedrading gevonden heb (niet orgineel amai ni te doen zal een gepuzel worden naderhand om te kijken wat er weg mag binnenkort wat fotos gr jb

PB

[quote=”Mushroom” post=89443][quote=”PatrickB” post=89344][quote=”TRIUMPH1″ post=89342]

De nieuwe BOXSTER[/quote]

Ik vind hem wat lijken op de oude 993 :mrgreen:[/quote]

Eerst zag ik het niet, maar nu je ‘t zegt… :mrgreen: :happy: (edit, DSCN1279.jpg was een foto van een 993)

[/quote]

[URL=http://users.telenet.be/2as1_/Smileys/23.gif/][IMG]http://users.telenet.be/2as1_/Smileys/23.gif[/IMG][/URL]

[quote=”PatrickB” post=89344][quote=”TRIUMPH1″ post=89342]

De nieuwe BOXSTER[/quote]

Ik vind hem wat lijken op de oude 993 :mrgreen:[/quote]

Eerst zag ik het niet, maar nu je ‘t zegt… :mrgreen: :happy: (edit, DSCN1279.jpg was een foto van een 993)

Triumph1, ik heb de verkeerde foto verwijderd, allezja, ik heb de goeie foto verwijderd, allezja, de foto die je wou dat ik verwijderde… :wtf:

Maare…
                            In een topic dat 964 heet eerst foto’s posten van uw 993 en dan van de nieuwe Boxster… Graag een beetje orde zodat er overzicht blijft.

PB

rechtsonder moet je BEWERK klikken. :drink:

Het lukt mij niet vindt wijzegen niet

Op de knop “wijzigen” klikken rechtsonder je bericht met de verkeerde foto’s erin, dan de link die begint met [img en eindigt met /img] verwijderen.
                                  Ik zou ‘t doen voor jou maar “give a man a fish and he has food for a day, teach a man to fish and he has food for the rest of his life”…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.