Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › 964
- Dit onderwerp bevat 97 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 9 maanden geleden door BRABANS JEAN.
-
MakerDiscussie
-
4 december 2011 om 13:15
😀 HELLO,ik ben nieuw lid op dit forumen dar ik in mijn garage nog een 964 cabrio heb staan die ik een lichte restauratie wil geven kan ik aan jullie wel een beetje raad vragen;Ik ben reeds 30 jaar Porsche rijder ik zal probren mettertijd fotos te plaatsen gr jb
-
MakerDiscussie
-
Anoniem10 december 2011 om 20:31
Een Ruf-velg is Ok ,nu niet de allermooiste velg die er bestaat .
Maar onder een 964 jubi zou ik dat nooit steken .Daar horen originele cup velgen onder of misschien de bloedmooie Speedline velgen voor Porsche :lekker: .Alleen de prijs van originele speedline’s is niet zo bloedmooi . 😥 😥
de turbos op de wagen gezet,de ruf uitlaat staat er ook op(amai wat een geluid) en 2cm verlaagdkijk naar de fotos van mijn 964,daar hebben ze onder gestaan,heb er nu turbo velgen 18 duim onder gezet.Deze velgen zijn dan naar de spuiter gebracht waar ze gezandstraalt zijn en daarna terug gespoten in orginele kleur banden er laten opzetten en terug laten balanceren totaal kostenplaatje 250 euro,er was reeds een bod van 750 euro daarom heb ik wat raad gevraagd op het forum gr jb
onbeschadigd (nieuw gespoten) is dat naar mijn inschatting een lage prijsvork.
ik wil ze onmiddellijk van je overnemen voor 1K euro in de veronderstelling dat ze van onder je 964 vandaan komen.Belangrijk is te weten wat de J maat en de ET waarde van de velgen is.
Daarnaast is het fijn het merk, de DOT code (productiedatum) en profieldiepte van de banden te weten.
Afhankelijk daar van – prijs in NL ergens tussen de 500 en 1000 €uro voor de set.
Een vraagje,ik heb hier RUF SPEEDLINE VELGEN,volledig nieuw gespoten binnen en buiten met nog goede banden en uitgebalanseert met nieuw centercaps, ik wil deze gaan verkopen daar ik ze niet meer zal gebruiken kan iemand mij zeggen wat ik voor deze velgen moet vragen ben niet op de hoogte van prijzen banden 225X17 en 255X17 gr jb[quote=”TRIUMPH1″ post=85690]1500 euro dat vind ik een realistische prijs had het meer verwacht[/quote]
Geen idee waar het totaalplaatje van Terrum op uit is gekomen … en weet ook dat je bijvoorbeeld in Luxembourg bijna het dubbele betaald … we hebben de Luxemburgse WTL dan ook eerder dit jaar bij RoVaKo van een nieuw dak laten voorzien nadat een onverlaat zich er met een mes op had uitgeleeft 😐
De Koen van Kustomn,creations heeft destijds mijn kap laten doen door cabriokappen Johan dacht ik, meen mij te herrineren dat dat ergens in Hasselt was en als ik mij niet vergis was dat een duizend euro voor de canvas buiten bache en ik meen een vierhonderd voor de binnenhemel, plaatsing en kwaliteit was topie
grtz Geert
1500 euro dat vind ik een realistische preis had het meer verwachtik wil de volgende werken aan de cabrio laten uitvoeren;turbo uitlaat en turbo velgen(staan er reeds op evenals de ruf uitlaat)nieuwe pinkers vooraan (wit)achteraannieuwe pinkers en reflector,derde remlicht in spoiler ingewerkt,windscherm,nieuwe tapijten,nieuwe kap,en herspuiting als laatste groot onderhoud;dus we zijn nog wel een beetje bezig denk ik.Ik hoop dat alles klaar is tegen de lente van volgend jaar!ik hou jullie wel op de hoogte gr jb
Er zijn veel stoffeerders die dat doen – en er is veel verschil in prijs … en (vooral) kwaliteit 💡
Zelf ga ik voor al dat soort klussen naar Ronald van Kooten :first:
Ongetwijfeld zal er ook ergens in Belgie een vakkundige stoffeerder zijn 😉
De prijs is mede afhankelijk van wat ze tegen komen bij het demonteren van het oude dak … maar je zit toch al gauw op een bedrag rond de 1500 Euro.
Ik zou mettertijd de cabrio kap willen vervangen,is er iemand die ervaring heeft,en een goed adres heeft en eventueel een gedacht van de preis? bedankt gr jb
mooie collectie van wagens, ben benieuwd naar de verdere werken aan de
964 😀Nu heb ik voor de boxster nog een setje in bestelling,om de lichten vooraan een rond uitzicht te geven,ik heb dit gezien op de Porsche days in Francorchampsgemonteerd en mijn vrouw was er weg van, dus doen zei ik zal later indien geplaatst een foto plaatsen gr jb
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.