964

• Maker
    Discussie
  • 😀 HELLO,ik ben nieuw lid op dit forumen dar ik in mijn garage nog een 964 cabrio heb staan die ik een lichte restauratie wil geven kan ik aan jullie wel een beetje raad vragen;Ik ben reeds 30 jaar Porsche rijder ik zal probren mettertijd fotos te plaatsen gr jb

7 reacties aan het bekijken - 91 tot 97 (van in totaal 97)
    • De werken aan de 964 worden binnenkort gestart,witte pinkers vooraan ,rode achterbalk en rode achterlichten windscherm en derde achterlicht zijn in bestelling ,ik zal de vorderingen met fotokes op dit forum plaatsen gr jb

Mijn eerste wagentje in 1963 was een kleine Herald Triumph,en daarom ben ik mijn verder leven aan dit merk trouw gebleven ondanks de mechanische en roestproblemen indertijd, want eerlijk het waren probleem autos.De Triumph sportwagens die nu rondrijden zijn beter dan indertijd toen ze uit de fabriek kwamen daar ze door de nieuwe eigenaars meestal volledig gerestaureerd zijn

Wim

Mooie collectie, en die TR6 doet mij toch ook altijd wat.

Ale nu verschiet ik van mezelf fotos van mijn 4 juweltjes staan er op jb

Niet vergeten adem te nemen hé Triumph1 😉

DSC02933.JPG
                DSC03884.JPG
                DSC03893.JPG
                DSC03777.JPG

Mijn 964 is nog in iets betere staat,ik moet alleen de rode balk achter, en pinkers vervangen zijn niet meer zo mooi ,tevens ga ik ook vooraan nieuwe witte pinkers plaatsen ende lak heeft een goede polierbeurt nodig staat mat en voor de rest kuisen,kuisen en nog eens kuisen en een groot onderhoud wegens de lange stilstand.andere velgen heb ik reeds(turbo velen 18 duim zwart met polierde rand)en een windscherm had ik er ook graag op geplaatst,dus dat zijn zowat de kosten om deze wagen terug up to date te makengeprobeerd om fotos te plaatsen via bijlage maar het lukt niet sorry PS toch gelukt zie ik gr JB

Wim

Draadje terug geopend, en wat voor specifieke vragen heb je voor de resto, en natuurlijk foto’s zijn immers altijd welkom, en zeker als je de foto’s van de kleine restauratie plaatst.
                  Maar als je in het draadje van Sigrid kijkt, zie je wat er ongeveer al kan plaatsvinden met de carrosserie.

7 reacties aan het bekijken - 91 tot 97 (van in totaal 97)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.