964

• Maker
    Discussie
  • Mezelf voorgesteld heb ik reeds enkele jaren terug gedaan toen ik de 997 gekocht had. Nu is er een 964 gekomen, die jullie nog niet kennen. Dus voor de liefhebbers stel ik haar even voor :
    Carerra 2 manueel met sper
    Midnight blue – zwart lederen interieur
    Belgische auto
    160000km
    Geboren in 1991
    Alle originele documenten & OH boek
    Volledig in orde gezet door mezelf
    (Wat is volledig bij een 964 😉
    Hier ook wat plaatjes voor de liefhebbers.
    Bedoeling is om ook es naar een treffen te komen, ga er niet mee circuit.
    Groeten en fijne dag !

Attachments:
    • IMG_2571.PNG
    • IMG_2553.JPG
    • IMG_2563.JPG
    • IMG_2554.JPG
    • IMG_2565.JPG
    • IMG_2561.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Een bekende!
      Als je de ruitenwisser weg wilt kan ik je wel helpen met een lichtgewicht ruit zoals ikzelf heb zitten 😉
      Ruit,rubber en achterste deel bekleden is niet zo overdreven duur

Grtz
      K

Knappe wagen!! :up:

Wat betreft ophanging – enkele posts hoger las ik KW Variant 3 = volledig instelbaar als ik het juist heb.

Verlaagde vering ? Regelbaar?
          Floere.

Er is zeker al no substitute voor de janten, nog nooit zoiets gezien…
            Blijf hier voor de rest wel een beetje op mijn honger zitten, ben nochtans echt benieuwd naar die vergelijkende rij ervaringen.

Yellow, laat ze een weekendje shoppen ergens met haar vriendinnen, dan snel zo’n (geel) ding aanschaffen, en je ‘s morgens verwonderlijk aan haar afvragen, kijk nou schat, wat staat er nou op de pad? :salut:

2 verschillende carrera’ s op stal staan nu … Gefeliciteerd man.
                Hoe is de rij ervaring dan vraag ik me dan af ? Ik bedoel in vergelijking met elkaar.
                Ik neem aan dat het er heel wat ruiger aan toe gaat met de 964, hoe voel jij dat aan ? Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken zeker, how do you grab that pussy ?
                Je lijkt wel een goede pen te hebben, laat ons eens meegenieten in geuren en kleuren, alvast bedankt .

Knap speeltje! Veel plezier er mee!

Gelieve uw post te deleten, want als mijn vrouw dat ziet kom ik nooit aan een 964 :engeltje:

@luccabrio993 – inderdaad, dit is jouw oude 964, vorig jaar hadden wij contact toen hij te koop stond bij Thijs, toen heb ik hem laten gaan. Nu kwam hij terug op de markt, de eigenaar had amper 700km gereden op een jaar tijd. Heb hem in juni gekocht, maar er was heel wat werk aan, ondanks dat het een heel zuivere 964 is. Nu is alles vervangen wat moest gebeuren (ophanging, remmen, koppeling, pompen, oliekoeler, thermostaat, riem, eens een heel groot onderhoud met tal van grote en kleine zaken die aan vervanging toe waren) dan maar meteen een KW variante 3 gestoken met in mijn ogen de mooiste velgen voor een 964… en dit is het resultaat geworden…rijdt perfect nu. Dat je hem nog herkent 😉 Ondertussen reeds 1500 km gereden and I love it ! Hopelijk nog veel leuke momenten in het vooruitzicht met het elfje…

Heb zo’n donkerbruin vermoeden dat dit mijn ex 964 is, staat super met die velgen :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Mooi, perfecte stance wat mij betreft…

Das dezelfde kleur als die van mij

Attachments:
                            • car2.jpg
                            • carr2-2-3.jpg

Das dezelfde kleur als die van mij …
                              carr2.jpg

carr2-2.jpg

Amai, vette bak :salut:

Met volgende link, kom je toch al wel wat mogelijkheden tegen :popcorn:
                                  Knappe bolide trouwens :coolness: :coolness:
                                  https://www.google.be/search?q=porsche+964+rear+wiper+delete&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjv-J-chJ3WAhUCZlAKHSV-CCsQ_AUICigB&biw=1440&bih=805#imgrc=_&spf=1505129478509

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.