964 aansluiting onder linker zetel

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 aansluiting onder linker zetel

• Maker
    Discussie
  • Hey iedereen,

Bij het demonteren van de voorste zetels voor de grondige opfrisbeurt ben ik een fiche tegengekomen die zwaar beschadigd is! Volgens mij dient deze als eventuele aansluiting voor een bepaalde accessoire, want alles werkt. Moest deze voorzien zijn geweest van stroom had de vorige eigenaar vuurwerk gehad denk ik…
    Mijn vraag is of er iemand weet waarvoor deze eventueel zou kunnen dienen? We gaan deze hoe dan ook herstellen, ook al hebben we hier geen aansluiting voor.
    Ik speel toch liever op safe! Waarschijnlijk is de bedrading geplet geweest doordat de linker zetel er toch al eens uit geweest is… Het zijn wel nog de originele, maar ik vond al dat ze er nog heel goed uitzien. Misschien ooit al eens opgefrist geweest?
    Als er iemand weet waarvoor deze stekker zou kunnen dienen, dan hoor ik het graag!

Groetjes,

Gijsbeer.

Attachments:
    • IMG_8358.jpg
    • IMG_8356.jpg
    • IMG_8359.jpg
10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”Gette” post=179055]Onder de rechter stoel liggen ook nog kabels he :P[/quote]

indien je nog ergens werkloze stekkers vindt, dan kan je dit lijstje raadplegen :

964plugconnections.png

[quote=”Mushroom” post=178968]Zo een hoop pinnetjes voor zetelverwarming?
        Ik gok op een (deels gesloopt) alarm :first:[/quote]

Ik had effe de foto’s niet gezien 😳

Onder de rechter stoel liggen ook nog kabels he 😛

bedankt alvast voor de moeite forummers!! :first:
            Dan denk ik dat het eerder zal zijn voor de ‘automatic transmission’.
            Deze zal wel een volledig andere stuurdoos gebruiken…
            In ieder geval was het even schrikken 😯
            Gewoon efkes netjes solderen, krimp(sport)kous erover en huppekee!

Groetjes,

Gijsbeer.

volgens het draadschema zitten onder de LI stoel de volgende componenten/connections die deze auto al dan niet heeft:
              dme, pressure sensor, map alteration switch, variant identifikation switch, automatic transmission control unit :first:

964mysteryConnector.png

Zou het ook niet onmiddellijk weten, bij mij ligt deze ook gewoon los onder de zetels.
                Denk niet dat er veel verschillende kabelbomen zijn voor de 964 dus als het geld op was voor opties liggen de stekkers gewoon los.
                Draadjes mooi solderen en stukje krimpgijn er over !

het is een C2 van eind ’89 modeljaar ’90. Een early…
                  Zetelverwarming heeft ze, en die werkt, net als de electrische bediening van de zetels.
                  Was ook eerder aan ‘t denken aan alarm, dit zou er origineel instaan, maar hoe test je dat? Centrale vergrendeling werkt ook. Heb wel geen afstandsbediening. Zou ook een mogelijkheid kunnen zijn…
                  Ben nog alle dagen aan ‘t bijleren over de 964!
                  Alles werkt naar behoren, er is niks dat wijst op een fout, dus dacht ik eerder aan een voorbereiding voor een bepaalde uitbreiding of accessoire…

Alvast bedankt voor de moeite!

964wiring.png

over welk type/bouwjaar gaat het ? zal dan straks even in m’n boeken kijken.

Zo een hoop pinnetjes voor zetelverwarming?
                      Ik gok op een (deels gesloopt) alarm :first:

Waarschijnlijk voor de zetelverwarming

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.