964 alarm problemen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 alarm problemen

• Dit onderwerp bevat 13 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie
  • Alvorens mijn probleem te beschrijven wil ik toch eerst iedereen een schitterend 2016 wensen met veel P. Plezier.

Bij mij valt nu net dat laatste even tegen…

Ik heb een 964 van ’91 die nu al een maandje stilstaat.Vandaag wou ik deze even starten voor een toertje te doen. Nadat ik de wagen manuaeel heb opengedaan zet ik de stroomonderbreker af en beginnen van de wagen alle toeters en bellen af te gaan en krijg ik deze niet meer af. ( ik wist zelfs niet dat er een alarm op mijn P. Stond.) dus stroomonderbreken terug ingeschakeld.

Heeft iemand dit ook reeds voorgehad en / of weet er hier iemend wat de oplossing is.

Thx

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Wim

Mooi zo, en nu weer genieten.
      Doe ik er bij deze een slotje op.

Mart bedankt voor de info.

Probleem is bij deze opgelost :respect2: :respect2:

Thx aan allen voor de feeback en het meedeken.

VM

Mogelijk dat je hem aan de accu gekoppeld op slot hebt gezet, maar handmatig (mechanisch) hebt geopend met afgekoppelde accu.

If so, oplossing, accu afkoppelen. Handmatig auto op slot zetten. Accu aankoppelen, dan nog eens openen. Dan houdt het (standaard) alarm waarschijnlijk op te loeien. Het zou dan wel kunnen dat er lampjes in je dashboard blijven branden, zoals die van je airbags. Als dat het geval is dient de computer gereset te worden met zo’n uitlees ‘hamer’.

ja, maar enkel om een lampje te laten branden wat je moet helpen om het slot te vinden in het donker.
            het standaard alarm met afstandsbediening heeft een aparte remote met batterijtjes.

na afkoppelen van de batterij moet de startonderbreker normaal geactiveerd zijn, en als de auto wel start maar de sirene blijft gaan, dan zou ik het in de alarmmodule zelf gaan zoeken

misschien domme vraag maar zijn dat sleutels met batterij bij een 964?

Is dat het standaardalarm, of een aftermarketalarm?

best is navragen bij persoon waarvan je de P kocht, of die wist dat er een alarm opstaat :coolness:

Ja dat vat het zo een beetje samen. :think: :think:

Neen heb niets van kastje voor alarm. :bounce:

Wim

Dus alarm is aan het flippen en werkt niet meer, maar motor start en draait gewoon. 💡

Hen jij bij de sleutels dan geen kastje waar een knopje opzit om alarm te activeren of te ontkoppelen.

Hij hangt aan druppellader…(ctek)
                        Starten doet hij wel nog maar dus wel met alarm dat blijft afgaan.

Wim

Accuspanning niet te laag. 💡

Batterij reeds afgekoppeld en weer aangesloten maar geen resultaat alarm gaat af wanneer ik stroomonderbreker afzet.

misschien even de batterij afkoppelen?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.