Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › 964 c2
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 maanden geleden door jacques911.
-
Ben al een tijdje op zoek naar een 964 C2 .
Deze staat te koop bij Legendary cars en blijkt een Belgische wagen te zijn .
Kent iemand deze wagen en heeft iemand er meer info over ?
Alvast bedankt .
Mooie auto voor die prijs doe ik de mijne ook el weg .Mvg
Mag me altijd info/gegevens en fotos van je 964 doorsturen als je hem wil verkopen.
Groeten GuntherHet is legendary classics: https://www.legendaryclassics.com/en/vehicle-for-sale/2840640-classic-of-young-timer-kopen-porsche-911-964-carrera-2-coupe-stunning-condition-1990
90k lijkt zowat de prijs te zijn voor een manuele 964 in propere staat de dag van vandaag…
Ik herinner me dat ik enkele jaren terug aan het rondkijken was en 80k voor een cosmetisch perfecte 964 C4 in oak green met strak beige/zwart interieur hier als belachelijk veel geld werd gezien. Die was toen ook wel iets duurder geprijsd dan menig ander exemplaar, maar hoe die prijzen weer op zeer korte tijd zijn toegenomen, er zit precies nog geen einde op…(Mijn portemonnee was toen niet dik genoeg voor een 964 voor erbij. Mijn daily Cayman vervangen door een oudje waar dan ook in de sneeuw mee gereden moet worden heb ik even overwogen, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Ondertussen een 928 voor erbij, en zoals met elk oud materiaal: zelfs een goed exemplaar blijft om geld vragen. Spijt heb ik zeker niet, zo’n 964 komt er ooit wel eens…)
Back on topic: geen ervaring met de wagen in kwestie of de verkoper.
Neem iemand mee die er iets van kent en laat de auto uitgebreid controleren. Zet nog wat extra aan de kant voor zaken die pas achteraf uitkomen.Mooi wagen. Spijtig van de replica BBS’ en. Doet een beetje afbraak aan de wagen. Ofwel ‘the real stuff” BBS Le Mans of de BBS E88, maar toch geen goedkope replica’s.
Replica BBS
BBS Le Mans
BBS E88
bij autos dekens staat nu een mooie 964, volledig in orde, mss daar ns kijken gaan?
Persoonlijk vind ik de replica’s velgen mooier als de echte bbs lm. Ieder zijn ding natuurlijk .
En over het verkopen van de porsche mocht ik het nu doen is het wel de moment , te zotte prijzen .En over de wagen in twee jaar enkel mee naar van beurden gereden voor een grote onderhoud een trouwfeest en een paar keer hier rond de kerktoren .
En ik denk niet dat wij nog naar het zuiden gaan rijden met de 964.,dus alles bij elkaar genomen zou het beter zijn om de 964 te verkopen maar ik krijg het nog niet over mijn hart om hem te verkopen .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.