964 C4 op mobile.de

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 C4 op mobile.de

• Maker
    Discussie
  • Heb een 964 C4 op mobile.de gezien , als je deze wagen ziet van buiten en van binnen zou je toch denken dat deze in perfecte staat is , hij staat op zoeken PORSCHE 911 BLADZIJDE 40 en kost 31964 , is van 1993 en is op 143990 km volledig vernieuwd , maar ja is hij dat wel waard ?

Het is 911 – 964 C4 BBS LE MANS

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • ken

idd ziet er heel goed uit, zal wel vrij hard liggen natuurlijk…

Super ruige bak.
        Die mogen ze hier dadelijk afzetten

Toffe wagen toch??!!! Knappe look.

Is de wagen dat waard? Wel, als jij je 964 ook graag in die look hebt, dan zou ik meteen voor deze gaan. Als je een andere smaak hebt en je gaat er een aantal onderdelen afsmijten, dan koop je beter een meer standaard 964.

Zie je graag een 993, dan kan je voor dat geld ook in 993-kringen gaan shoppen…ook niet verkeerd hé 😉

[quote=”dylan”:1pbxmexr] maar ja is hij dat wel waard ?
            [/quote]

Voor iemand die graag een getunde Porsche heeft is deze wagen (op de foto’s en beschrijving afgaande) correct geprijst. De velgen en banden kosten stukken van mensen , het sport airbag stuur is ook al direct een pak geld. Die KW ophanging is top en duur. Als je alle tuning eraf neemt zit je aan een wagen van om en bij de 25000 euro. Dan heb je wel een nieuwe motor en nieuw interieur.
            Ik vindt hem op de foto’s in ieder geval zeer geslaagd. De tuning is met smaak gebeurt zo te zien.

Ga voor dat bedrag op zoek naar een 993 coupe, zal wat betreft de prijs wat correcter zijn, tenzij je natuurlijk een aangepast wagen wil (geen idee wat die aanpassingen waard zijn…)

als alles op de brief staat mag keuren in belgie weinig problemen geven das op dit moment de meest eeenvoudige legale manier om een getunde auto in belgie op de baan te zetten

koop er eentje in het buitenland met alles op de brief en ze moeten die in belgie aanvaarden desnoods met een 1 malig attest maar zoals hij daar staat kan je er hier legaal mee rijden 😆

Anoniem

idd héél knap maar rij daar maar es mee, tanden klapperen stuk met zo een lage ophanging….toch hier in den belgique

Knap in ieder geval!!! 8)

4s

lijkt me een mooi ding, maar ik denk toch dat je hier en daar zal moeten opletten om de homologatie succesvol te kunnen doorstaan (ik denk aan de vering, de velgen ….)

maar heel leuk ding op zich

deze dus…

LINK

waard is ie wat de g.. er voor geeft he… 8)

dus snel richting Gifhorn 😀

ps ruige bak ❗

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.