964 C4 slate grey

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 964 C4 slate grey

• Maker
    Discussie
  • Na jarenlang dromen is het er eindelijk van gekomen.
    *porsche eigenaar

Eind juni naar een ’89 964 C4 gaan zien bij De Schuur oldtimers.
    Dezelfde dag , na een beetje onderhandelen, nog beslist, en ‘s avonds een voorschot gaan geven.
    Na 3 lange weken wachter, verkoper ging net op verlof, midden juli men 964 in ontvangst mogen nemen. :relaxman:
    Dag erna na de oldikeuring, dag daarna naar de DIV. Paar dagen wachten en we konden vertrekken… :happydance:

Ondertussen niet stil gezeten. Ik had nog wat kuis en polierproducten liggen van een vorige wagen. Dus volledig gepolierd, Resultaat een gladde glanzende lak.

Na 65km werkte de odometer en dagteller niet meer. Na wat opzoekwerk, binnen gedaan bij Jan Van Gorp in Geel, 2 uur later terug mogen oppikken. Met een mooie tussenkomst van de verkoper. :applaus:

Let op het detail. 😉
    Weer terug ingebouwd en werkt perfect.

In het rechter achterlicht was een barstje.
    Online een okkazie gevonden, weliswaar ook afgegaan van de zon, maar zonder barst.
    Op het nederlands *porsche forum een topic gevonden om de achterlicht en -balk met een folie te omkleden.
    Folie ligt ondertussen thuis, maar nog geen tijd voor gehad, hopelijk wordt het wat.
    Nieuwe achterlicht en -balk komen er zeker in, maar nu nog even niet. 😯

Aangezien er in de hoek aan het voorraam een beetje roest is, ben ik al is langsgegaan bij men carrosier.
    Net na nieuwjaar wordt het volledig dak en schuifdak opnieuw gelakt.
    Voor en achterruit gaan eruit, dus alle hoeken worden nagekeken.

De nieuwe velgen liggen al klaar van voor ik em had.
    Eta Beta turbo, 3 delige velgen.
    8*18 en 9.5*18

En 1 van de komende weken komt de verlaging eronder.
    Een schroefkit van H&R

Tot zover zijn we nu.
    Groetjes
    Glenn

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 122)
    • Gestart met een deftige poetsbeurt.
      Kleenfreaks foam… 😉

G.

cool ride, :up:

nu nog e schoon wieleke en klaar is Glenn :drink: :popcorn:

UD 2015?????? :driver: :first:

perfect, zou het zelf niet beter kunnen.. :applaus: :respect2:

Eindelijk.
              KW var3.

G.

kw gade rap hebben :happydance:

Ik had mijn KW kit binnen de 2 weken dus dat zal wel meevallen !

“Update”
                    Na 3 maand wachten op de H&R schroefkit was men geduld wel op.
                    KW Var 3 is besteld.

Hopelijk werken die sneller.

Voorlopig nog steeds hoog en droog dus.

G.

Proficiat ,geweldige kleur :lekker: .

:coolness: knap, zal er goed uitzien met de velgen en iets lager !
                        Zou echter eerder voor meer camber gaan 😉

proficiat , zeer mooie 964 :applaus: :applaus:

Jan

Hallo Gelnn ,
                            Een mooie 964 kleur vindt ik zelf ook heel mooi :up:

Mijn Porsche hebben ze ook gepolierd veronderstel ik ( had het liever zelf gedaan ) want hier en daar hebben ze erdoor gepolierd aan de kanten , ik zeg altijd polieren moet je met je verstand doen en van de kanten wegblijven toch , zeker daar voorzichtiger zijn .

Jan

Proficiat. Mooie *porsche

Wim

[quote=”Mushroom” post=177632]
                                Ik dacht dat Slate een unikleur was. Ziet er precies metallic uit op de foto’s…[/quote]

Is inderdaad de moderne kleur Slate grey Mush, maar de pre Slate grey is echt een unikleur.
                                Dit is zoiets als Schiefergrau wat ze een oude naam gegeven hebben. :mrgreen:

Kunnen jullie straks het verschil zien. 😉

Slate grey heeft 2 kleurcodes.
                                  Ene is op waterbasis precies.
                                  Maar beide wel metallic.

http://www.964uk.com/Documents/964%20Colour%20Codes.pdf

G.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.