964 cabrio US import

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 cabrio US import

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds kort op zoek naar een 964 cabrio, handgeschakeld als een weekend/fun-wagen. De vrouw is al overtuigd van de noodzaak voor zo’n wagen, dus het belangrijkste obstakel is weg 🙂
    Nu ben ik in die zoektocht recent op een US import gestoten uit 1994 die aan mijn specs (964, cabrio, handgeschakeld, minder dan 200k km, niet/geen werk aan (bekende onderhoudshistorie…)) voldoet met uitzondering van het onderhoudsboekje…
    Nu heb ik daar wel wat vragen bij en dan vooral omtrent het US import verhaal:
    – wat is het verschil in specificatie tussen een Europese en een US 964?
    – moeten er aanpassingen gebeuren om een US import ingeschreven te krijgen voor gebruik in België?
    – ipv een achterbank heeft de wagen een soort bagagedrager ipv echte zitjes, is dit iets wat snel/eenvoudig te vervangen is? (‘t is uiteindelijk wel de bedoeling dat de kids ook mee op stap kunnen :-))
    – de wagen heeft ongeveer 140000 km gelopen (OK, de teller is in miles, maar heb het snel ff omgezet 😉 ) en de vraagprijs is +/-35.000€…is dit een correcte prijs voor een US-import zonder onderhoudshistorie? (ben zowieso zeker van plan een keuring door een Porschecentrum uit te laten voeren vooraleer de koop te sluiten…)
    Alvast bedankt!

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.