964 Carrera 4

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 964 Carrera 4

• Maker
    Discussie
  • Denk er serieus over om mijn 964C4 te verkopen…

964 Carrera 4 bj 1989
    136.000 km (waarvan 50.000 van mij)
    Schiefferggrijs / Slate grey
    Zwart leder interieur
    Turbozetels (zeldzaam, zeker in deze staat)
    Dakspoiler met derde remlicht
    Cup 2 velgen met hart in carrosseriekleur
    Cup spiegels
    Schuifdak
    Airco
    Alarm Porsche
    Staat voor 95% in originele lak
    Ongevalsvrij
    Nieuwe achterbalk en achterlichten (kwaaltje van de 964 dat deze afschijnen; roze worden en barsten)
    Nog vele onderdelen vernieuwd door de jaren… zeer goed onderhouden wagen!

Heb de wagen meer dan 5 jaar in bezit en 4 jaar als daily driver gebruikt.
    Zeer gedetailleerde onderhoudsgeschiedenis aanwezig
    Op 126000 km nog 4 nieuwe banden.
    Zit ook een LB2 kit op, Cup uitlaat, cat bypass, dus ongeveer 300 pk
    Originele onderdelen (Cat, Luchtmassameter, chip, worden meegeleverd)
    Altijd blanco keuringen doorlopen, kopies keurringbewijzen aanwezig
    Wagen gekend bij vele forumleden 😉
    Begint wel wat te lekken, het gekende 964 probleem.
    Dus prijs zal is er ook naar.
    Zo meenemen 18.500€
    Lekken hersteld (degelijk) 24.000€
    Staat sinds Januari op stal wegens nieuwe daily driver (Volvo C70)
    Voor meer info, bezichtiging en foto’s graag pb of mailtje…

Reden verkoop: ik mis het dagelijkse P rijden en ga dus ook de C70 verkopen en dan een recentere 911 aanschaffen.
    Dus indien iemand interesse in een FULLl option C70 van jan 2011 laat je het maar weten 😉

Attachments:
    • DSCF5178_Large_Medium_Small.jpg
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Ik had anders iemand die erg geinteresseerd was voor de Porsche .
      Die man is al jaren een leuke 964 aan het zoeken .
      Maar vooral proficiat met je beslissing 😉
      Ik zal het dan nu sluiten .

Porsche blijft.

Volvo mag weg

Ga het wat anders aanpakken zodat ik de 964 kan houden. Had hem dan, buiten hier, nog nergens aangeboden… dat zegt genoeg hé 😉

Dus de C70 staat nog te koop…
        Tis wel niet de moment om een cabrio te verkopen met de winter voor de deur…

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=200882915

Toch houden of verkocht ?
          Ik zal effe wachten op het antwoord alvorens te sluiten indien je het niet erg vind Stef . Anders hoor ik het wel 😉

Anoniem

stefx911 schrijft:

Mag slotje op

de porsche of de volvo ?

Mag slotje op

Indien je iemand weet voor een prachtige C70..

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=200882915

De eerste 964 car 4 motoren zijn van de beste op voorwaarde dat ze deskundig gemodificeerd en gereviseerd werden. Een dergelijke ingreep kost op heden ca. 6 000.00 € excl.

Wie kan rekenen en tellen en van mechaniek houdt, weet dan dat dit hier een koopje kan zijn.

🙄 😈 🙄

Een echt hebbeding hoor. Superstrak in de lak, ook interieur puntgaaf, maar vooral: fan-tas-tisch om mee te rijden, zelfs voor de kit was dit een felle 964, nu echt om te kwijlen.

Wie deze koopt, gaat het zich nooit beklagen. Tenzij ie er mij de ogen mee komt uitsteken 😈

volledig mijn goesting, ook de kleur is super, jammer dat hier nog geen O plaat op kan anders zou ik het durven overwegen maar ne 997 en ne 964 waar ge de volle tax op moet betalen zou een beetje moeilijk te verkopen zijn aan het vrouwtje vrees ik 😥
                      misschien als ik mijn appartementen in antwerpen verkocht heb dat er nog wat extra budged is voor een tweede 🙄

grtz Geert

Zeer mooie wagen, succes met de verkoop. Al bij al is dit een zeer redelijke prijs voor een 964 met slechts 136000 km.

@Koen; ja ik weet het, zal waarschijnlijk wel spijt van krijgen… maar dar is nu eenmaal zo… Heb van mijn 911S soms ook nog spijt maar die zie ik af en toe nog bij Matt die er dan toch ook veel plezier aan beleeft.

@Funny
                          , idd niet iets om je door te laten afschrikken maar wel iets om rekening mee te houden. Ben eenmaal graag eerlijk zodat de koper weet wat hij heeft, geen gezever achteraf…

Je kan perfect er zo mee rijden en dit later aanpakken. Zeker als je de wagen maar af en toe gebruikt.

Het is een heel betrouwbare wagen. heeft mij nog nooit in de steek gelaten en heb hem tenslotte 4 jaar als daily gebruikt.
                          Zelf heb ik al verscheidene dichtingen laten vervangen evenals de olie aanvoer en retourleidingen, die van goud zijn 😉
                          Alles mooi gedocumenteerd…
                          Het is een eerlijke en gezonde wagen.

Voorlopig staat hij enkel hier op het forum te koop. Heb tijd en hij staat onder pyjama en aan druppellader goed gestald.
                          Heb tijd… en wie weet…hou ik hem toch.
                          Moest ik plaats (en budget) hebben hield ik hem zeker bij.

Daar ga je spijt van krijgen man .
                            Wie deze koopt , koopt geen kat in een zak .
                            Ik weet waar ik over praat als koper van je vorige daily .
                            Succes en sterkte Stef

Anoniem

Heel mooie kleur ,als eventuele koper zou ik me niet laten afschrikken door het lekken (de prijs is er ook naar ) .Een gekend probleem bij de 1ste serie 964 ,kan opgelost worden maar gaat inderdaad wat centjes kosten .
                              succes met de verkoop .

Wim

Succes met de verkoop Stefan, en succes met de zoektocht naar de nieuwe. 8)

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Het onderwerp ‘964 Carrera 4’ is gesloten voor nieuwe reacties.