Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › 964 RS ook in amethyst? Hulp met RS carpet
- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 3 maanden geleden door
porschky.
-
MakerDiscussie
-
5 januari 2013 om 23:35
Is nu al even dat ik op zoek ben naar een RS carpet voor achteraan de stoelen en achterbank te verwijderen
MAAR ik heb dus ook een paars interieur zitten in mijn amethystje
Zijn er origineel 964RS geleverd in amethyst?Iemand die meer weet of een adres die me kunnen helpen?
Thanks!
-
MakerDiscussie
-
ja, ik krijg dat wel vaker te horen dat ik doorsla… of ze dit bedoelen weet ik echter niet zeker…
Nu kom ik zeker de visjes eten geven Koen!!!!
:first: :first: :first: :first: :first: :first: :first: :first: :first:Porschky
Gij slaat meerdere nagels op de kop in ene slag man!wat ik hier tussen de lijnen door herken is iets triest wat ik in vele branches soms constateer: diegenen die het beste werk leveren zijn doorgaans diegenen die dit met oprechte interesse, passie en bekommernis doen… doch om diezelfde reden zich sommige zaken zo aantrekken dat het snel moeilijk wordt om die passie te kunnen blijven behouden. Het lijkt misschien een vergezochte vergelijking, maar bvb in de bejaardenzorg zie ik vaak hetzelfde: diegene die echt op een mooie, warme en oprechte manier omgaan met die oudere bewonders doen dit vaak door een echte diepgaande motivatie, doch trekken zich daardoor ook veel zaken, zoals onvermijdelijke sterfgevallen of het lijden van die mensen, maar evenzeer de lakse houding en werkattitude van anderen dermate aan (waardoor ze dan natuurlijk vaak in de verleiding komen om wat die anderen weer eens nagelaten hebben om te doen dan zelf maar bovenop hun eigen werk te doen), dat ze er uiteindelijk aan ten onder gaan, en recht de burnout inglijden! 🙁 Zo zien we vaak de beste mensen verloren gaan, en de passieloze, opportunistische poenpakkers doorgaan en overblijven… 🙁 Jammer je expertise een beetje verloren te zien gaan Koen, hopelijk wordt het vacuüm dat je achterlaat opgevuld door iemand met dezelfde ingesteldheid… doch we houden ons hart vast…
[quote=”cabrio wim” post=116649]Weer terug aan het front Koen :relaxman:
Jammer dat het zo is, maar je moet er inderdaad plezier aan beleven.
En zoals ik weet als geen ander (mijn Porsche) was je werk perfect. 8)[/quote]
Ja inderdaad wim, plezier moet je zeker hebben. Het leven is te kort om dingen tegen je zin te doen.[quote=”Funny” post=116651]Koen welkom hier ,als je nu een werk aanneemt zal het zijn omdat de persoon en de wagen je bevalt .
Het respect dat je nu zal krijgen zal oprecht en groter zijn dan toen je er beroepsmatig met bezig was .[/quote]
Vergis u niet, dit blijft nog beroepsmatig, ik ben geen zwartwerker 😀 Maar ik heb een andere zaak nu zodat ik het bekleden terug voor de hobby erbij kan doen.
Respect heb ik altijd wel gehad voor mijn werk, ik denk dan ook niet dat ik in al die jaren ook maar 1 ding slecht heb afgeleverd, er zijn op het forum hier zelfs klanten genoeg die dat kunnen beamen.
Maar voor mij was gewoon de fun eraf het laatste jaar, te lange dagen, teveel stress. en met de kleine die er nu is moest er gewoon iets veranderen en heb ik van een andere hobby mijn beroep gemaakt 😆Koen welkom hier ,als je nu een werk aanneemt zal het zijn omdat de persoon en de wagen je bevalt .
Het respect dat je nu zal krijgen zal oprecht en groter zijn dan toen je er beroepsmatig met bezig was .Weer terug aan het front Koen :relaxman:
Jammer dat het zo is, maar je moet er inderdaad plezier aan beleven.
En zoals ik weet als geen ander (mijn Porsche) was je werk perfect. 8)[quote=”Ibiz@ke” post=116423]Ik ken koen van kustom creations,heeft mijn alcantara hemel van de golf gedaan…echter is koen er mee gestopt 😥
Anders was t al geklonken
[/quote]Niet volledig, maar er zit wel een grote selectie in hetgeen ik nu nog doe. Maar laat porsche nu toch altijd iets zijn waar ik graag aan werk.
Er is wel een grote maar: Ik moet er ruim de tijd voor krijgen omdat dit iets is dat ik enkel nog doe als ik er zin in heb. 😀
Van hobby naar beroep, terug naar hobby. En zo beleef ik er terug plezier aan, wat helaas het laatste jaar er helemaal niet meer was.Ik denk dat je met dat soort producten daar dan (weer) wel goed terecht kan …
.. maar zoals geschreven: tapijt-sets (bekleding) en stoel bekleding wijken af qua delen en pasvorm 😐
(in iedergeval voor wat de 964’s en 993’s betreft)
De volledige mattenset voor een SC in Cork zoals hij origineel is buitengerold. Ben trouwens ook van plan om de lederen stuurovertrek voor 3 spaak bij hun te bestellen.
Geert.
[quote=”Gette” post=116545]Bij mij zelfde verhaal als hierboven, zeer tevreden over Lakewell.[/quote]
En wat heb je daar gekocht, als ik vragen mag ❓
Bij mij zelfde verhaal als hierboven, zeer tevreden over Lakewell.
Der werken daar wel exoten die volgens mij niet echt legaal zijn, maar dat heeft die verantwoordelijke niet belet om mij een korte rondleiding te geven om al zijn oldies te tonen waar hij aan bezig was…. en der stond daar een pak binnen !
Ik heb een 2-tal jaar terug mijn set bij Lakewell gekocht voor de 3.2 en die was gewoon goed volgens mij. Werd daar toen ook gewoon correct onthaald, had even op voorhand gebeld en kon langskomen in het weekend. Toen ik er was werd een voorbeeld van een set helemaal opengelegd, en achteraf levering volgens de afgesproken termijn. Dus ik was wel tevreden, maar andere blijkbaar niet … 😐 .
Anders kristof, moet je eens horen bij Bernard Logist, zit wel in Brussel, heeft toen indertijd Héél men polo gedaan en was er echt tevreden van. Weet ook dat die restauratie’s doen van porsche, rolls royce, …
Wil maar gewoon zeggen, foto’s van de afwerking, gebruikte materialen, …
Zelfs mensen op 911sregistry die bij Lakewell dashboards en carpet kits besteld
hebben zijn tevreden, en dat is nochtans een vrij moeilijk publiek om het
zo te zeggen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.