964 Turbo

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 964 Turbo

• Maker
    Discussie
  • Ik ben op zoek naar een 964 Turbo, iemand die iets weet staan die nog in een deftige conditie is?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
    • Die 964 Turbo zou vanmorgen verkocht zijn volgens de verkoper :bounce: :bounce: :bounce: , en nie aan mij hé deju!!!

Ik snap dat een 964 prachtig is enzo, zeker een Turbo… maar koop je dit met het oog op een bijna old timer, of als investering om enkele jaren goedkoop te rijden en dan met winst te verkopen of om elk weekend mee te blazen?

Want voor dat geld zou ik liever een 997 GT3 kopen, of een turbo, sneller, veiliger, bedrijfszekerder etc…

(moest ik een 964 Turbo koopje kunnen vinden zou ik hem niet laten staan en als investering aan de kant laten staan hoor pas op :up: )

Is reeds verkocht….

Vanuit uk gn invoerrechten

Mileage verklaard de prijs, wel netjes zo te zien.

via Nederland (stond in ander topic)?

Euh, Uk is toch ook Europese Unie. Invoerrechten ? Btw ?

via goechel kan je meer detail vinden, maar tel zeker 1/3de van de prijs extra (10% invoerrechten + 21% btw + transport) voor zwitserland

Edit: sorry, ik had er over gelezen dat het nu weer over UK ging 😳

Om deze wagen in te voeren naar Belgie wat zou dit nog aan extra kosten bijkomen dan?

[quote=”Mushroom” post=191996]Click… :salut:[/quote]

zwitserland is geen EU land, dus import is wat complexer/duurder.

Er stonden een paar maand geleden 2 te koop in zwitserland

Wim

Je kan maar vragen hè. 😉

Da weet ik Wim, maar de dezelfde ongeveer kost bij Vandenberghe 95000€ 😯 😯 😯

Wim

In euro is dat bijna 51000,00

[quote=”Mushroom” post=191996]Click… :salut:[/quote]

Da lijkt mij op het eerste zicht toch een interessante prijs, of zie ik da verkeerd???

Mag het ietsje meer zijn ?
                                  http://www.pannhorst-classics.de/fahrzeuge/fahrzeugangebote-detail/?car_id=469

Vraagprijs : 1.300.000 euro

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.