964 Turbo

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 964 Turbo

• Maker
    Discussie
  • Ik ben op zoek naar een 964 Turbo, iemand die iets weet staan die nog in een deftige conditie is?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
    • Bij Vandenberghe stavat er ook één te koop.
      Gezien gisteren in het voorbijrijden.
      Prijs zal wel voor achterover te vallen zijn. Staat ook niet op de website.
      Je ziet hem wel achter die Carrera GT

Click… :salut:

Voila zie, hier staat er wel eentje in de garage…mooi opgeblonken onder een hoes.

Ken je August Classics ? Die zoeken er wel ééntje voor u die perfect in orde is…
          Zo heb ik het ook gedaan.

ken

Hier niet spijtig genoeg :happydance:
            Ik zou zo’n wagen geen stof laten nemen

Echt niemand die er eentje in zijn garage onder het stof heeft staan? :hail:

[quote=”-Glenn-” post=191720]Wel 210K km.
                Nu mijn C4 heeft ze ook zoveel.
                Maar een turbo heeft voor mij iets meer als colletorsitem, dan zou ik toch 1 zoeken met weinig km.

G.[/quote]

+1

Wel 210K km.
                  Nu mijn C4 heeft ze ook zoveel.
                  Maar een turbo heeft voor mij iets meer als colletorsitem, dan zou ik toch 1 zoeken met weinig km.

G.

op marktplaats.nl staat een 964turbo te koop. dacht 77d euro ongeveer.

Ik wil de mijne wel verkopen voor de helft van de prijs ! 😉

We gaan ne keer gaan zien naar dienen Turbo waarvan de komma en het stuur verkeerd staan :bounce: :bounce: :bounce:

stuur en komma staan volgens mij verkeerd :mrgreen:

Als ge wilt betalen zulde altijd wel iets vinden.
                            Doe is zot…

TURBO

G.

Succes

De prijzen zijn wat ze zijn en het aanbod is niet bepaald uitgebreid. Ze zullen zelfs nog stijgen de komende 2-3jaar.

Ik heb enkele jaren gezocht om ‘de ware’ te vinden. Ongeveer elk weekend op pad geweest en 9 op de 10 keren ontgoocheld terug huiswaarts gekeerd.

Maar wel leuk zo’n zoektocht en idd de prijzen zijn (onrealistisch) ferm aan het stijgen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.