- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
31 oktober 2009 om 00:20
Hallo iedereen,
Ik wil bij deze eens een beroep doen op de “power of the community” om een idee te krijgen van de gemiddelde prijs die jullie betalen voor een groot onderhoud (is dat 20.000km ?) en voor een klein onderhoud (5000km?) voor een 964C2 (BJ1991)
Ik heb nml sinds kort mijn bestaande ahum…collectie uitgebreid, het is te zeggen, ik had reeds een 911SC Coupé uit 1979 en heb me nu dus een 964 cabrio uit 1991 bijgekocht. De SC is een droom voor een doe-het-zelver en alle onderhoud deed ik dus zélf. Maar de 964 is toch een iets ander verhaal… nu toch nog want ik ben me er in aan het verdiepen (Adrian Streather boek en alle fora afschuimen)
Maar om met een blanke lei de nieuwe 964 aankoop te bezegelen zou ik dus een groot onderhoud willen laten uitvoeren, zodoende ben ik op mijn gemak dat alle noodzakelijke dingen in orde zijn of worden nagekeken, en kan ik op mijn gemak zelf beginnen sleutelen op een step-by-step basis.
Nu ben ik onlangs eens binnengestapt bij Carrera-Motors in Latem, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze me ook de “chi-chi” en het dure sfeertje zullen factureren die er in de showroom hangt. Temeer omdat het doorsnee klienteel misschien wat meer financiële draagkracht heeft.
Daarom twee concrete vragen:
1. Gemiddelde prijs die jullie betalen voor onderhoud (klein en groot)
2. Wie kunnen jullie me aanraden, en waarom (omwille van de vakkennis van de zaak of eerder omdat er een schoon madammeke achter den toog zit?)alvast bedankt voor de reacties
BPS: ben zelf van Gent, dus bij voorkeur niet verder dan 60km
PS2: wou foto toevoegen van de “Collectie” maar dat lukt me (nog) niet
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.