968 amethyst

• Maker
    Discussie

• Yannick Delvaux
    Deelnemer

Zoals reeds aangehaald in mijn voorstelling heb ik onlangs een 968 van ’93 gekocht in de kleur amethyst. Na zeer lang wachten (toch minstens een week of 2) staat zij sinds vandaag bij mij in de garage! Spijtig genoeg is ze wel met de aanhangwagen geleverd, aangezien ze nog niet ingeschreven staat en dus beter niet de baan op gaat, maar daar zoek ik zo snel mogelijk verandering in te brengen! Dit kan echter nog wel even duren, gezien het oorspronkelijk een Japanse is en de dame hiervoor in Nederland vertoeft heeft.

Foto’s heb ik nog niet kunnen nemen, maar deze volgen hopelijk zo snel mogelijk. Ik kijk er momenteel nog liever naar dan dat ik er foto’s van neem :coolness:
      In dit topic zal ik ook proberen regelmatig updates te plaatsen van zodra ik meer over mijn 968 te weten kom en van zodra er schot in de zaak van de inschrijving komt …

Met een beetje geluk morgen al een update, alleszins nog een prettige avond voor iedereen! Dit van mij kan alleszins niet direct meer stuk :sleep:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 143)
      • Belofte maakt schuld, dus heb mij gisteren even bezig gehouden met enkele foto’s te nemen. Er werd toch mazout geleverd, dus mevrouw moest even uit de garage. De zon op sommige foto’s nemen we er op een duistere dag als vandaag graag bij :coolness:

Voor wie het nog niet wist, het is dus een Porsche 968 😉

[URL=http://smg.photobucket.com/user/Delvaux/media/image-2015-10-16.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v322/Delvaux/image-2015-10-16.jpg[/IMG][/URL]

Verlegen is ze niet, hier speelt ze onmiddellijk al haar troeven uit!

[URL=http://smg.photobucket.com/user/Delvaux/media/image-2015-10-15.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v322/Delvaux/image-2015-10-15.jpg[/IMG][/URL]

nooit stoppen bij 3 dat is een oneven getal.
          Bij 4 moet je soms al eens gaan denken over de specs van je wagens altijd amusant.

En voor die tweede geleverd is, ben je al aan een derde aan het denken/dromen :bounce:

Voorlopig niet, maar wat niet is kan nog komen 😉

Heb wel gehoord dat er dan maar 1 remedie is, nog 1 kopen …

Ik pijnig mijn hersenen maar ik ben niet zeker of die links ook zo een peertje heeft, ik ging er vanuit van wel.

gohja de mijne staan op 2 locaties op 100km van elkaar.
                Dus altijd leuk om de trip te doen.
                Binnenkort is de 951 klaar, kijk ik wel naar uit.

Zolang je snachts niet wakker wordt om je porsche achtergrond foto van je smartphone te checken ben je nog niet chronisch verslaafd.

Heb ik al gevonden ja. Rechts toch alleszins, ik denk dat dit aan de linkerkant ontbreekt. Ik zal nog eens op onderzoek uit moeten. Moet ik verdoeme weer naar die Porsche gaan kijken …
                  Hoeveel pech kan eens mens hebben :think:

Ik ken de wagen ook vrij goed, de sound is echt prachtig.
                    ivm de originele optiecodes die je zoekt.
                    Als je mij het chassisnummer even doorstuurt kan ik daar wel achteraan gaan voor je.
                    Kan het ook aan Danny vragen maar als je het mij opstuurt via pm heb je normaal al morgen antwoord.

Je hebt de peertjes van de stoelen al gevonden om deze op te blazen naar wens?

XXX

Mooi speelgoed, proficiat !

[quote=”deepee” post=218110]zit bij een 968 de optiesticker niet (zoals bij de 944) achter het koffertapijt in de ruimte van het reservewiel op de balk tss de achterlichten?
                        je zal hem niet zomaar kunnen aflezen als hij daar zit, maar via een foto genomen met een smartfoon lukt het uiteindelijk wel.[/quote]

Die zit inderdaad normaal gezien daar, maar ik geloof dat hij bij mij gewoon weg is (de restanten zijn geloof ik wel nog zichtbaar). Zal er morgen nog eens een zoektocht naar starten

[quote=”deepee” post=218110]zit bij een 968 de optiesticker niet (zoals bij de 944) achter het koffertapijt in de ruimte van het reservewiel op de balk tss de achterlichten?
                          je zal hem niet zomaar kunnen aflezen als hij daar zit, maar via een foto genomen met een smartfoon lukt het uiteindelijk wel.[/quote]

idd

Maar het zijn aftermarkets, niet de (CS) recaros hoor 😀

@Funny en anderen. amethyst is op de 944 modeljaar 91 ingevoerd en vervolgens mee naar de 968 verhuisd.

zit bij een 968 de optiesticker niet (zoals bij de 944) achter het koffertapijt in de ruimte van het reservewiel op de balk tss de achterlichten?
                              je zal hem niet zomaar kunnen aflezen als hij daar zit, maar via een foto genomen met een smartfoon lukt het uiteindelijk wel.

@deepee:
                                Inderdaad, volgens een taxatie rapport (dat erbij zat voor de verzekering in Nl) zou er een Porsche sport-pakket ingebouwd zijn. Nu vind ik hier volgens de officiële optiecodes (als ik hier de juiste heb, sticker en originele handleiding zijn weg) niets van terug. Het zijn alleszins Recaro’s, maar heb er geen vermelding van Porsche op gevonden (totnutoe?), dus denk dat het gewoon aftermarket is.

@funny
                                :
                                Ik geloof dat deze toen officieel beschikbaar was ja, toch volgens de informatie die ik reeds gevonden heb.

Veel moed gewenst met de administratieve rondslomp. Komt goed voor de mooie 968.

Heel mooi in deze kleur !.!!
                                    Was dit kleur standaard te verkrijgen in die tijd op een 968 ?

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 143)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.