- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
12 maart 2018 om 20:01
Ik heb beslist om ook in de zomer weer op 18″ te gaan rijden ipv 19″, maakt alles toch een stuk comfortabeler.
Dus ik zoek een mooie 18″ set velgen in 987 breedtes.
Eigenlijk zou ik liefst bij originele Porsche velgen blijven, maar zoveel moois zit er niet tussen in die maat. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar twee opties:
– ofwel namaak 18″ Turbo I velgen:
Ik heb nu originele 19″ Turbo I velgen er op liggen en vind die wel erg mooi.– ofwel een setje 18″ Cayman S velgen, maar dan antraciet gelakt en met gepolierde harten/randen:
Ben bij mijn velgenboer geweest en hij raadde me sterk af om met 2 kleuren lak te werken zoals op onderstaande foto. Ze kunnen ze evengoed polieren waardoor het geheel veel mooier oogt. Dan worden ze ook uniek denk ik, want heb ze nog nergens zo gezien.
Vind het wel mooi zo, doet wat denken aan de fuchs velgen, een beetje een herinterpretatie zoals de velgen op 911 50th.Als iemand iets liggen heeft, stel maar voor. Alternatieven mogen ook, misschien zit er iets tussen dat mij wel aanstaat…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.