991.2 GTS

• Maker
    Discussie

• Xaverius
    Deelnemer

Dag allen,

Als de Goden mij gunstig blijven dan ga ik morgen een bestelbon tekenen voor een 991.2 GTS met allerlei toeters & bellen. Een beetje sneller dan gepland en verwacht heb ik immers een ‘plotse’ koper voor mijn 991 C4 gevonden.

UPDATE. De bestelbon is ondertussen vakkundig getekend. Mogelijk levering oktober. Enkele opties: zwarte metaallak, zwart volleder, PDK, glazen schuifdak, BOSE, verwarmde en geventileerde zetels, …

De GTS zal er als volgt gaan uitzien:

GTSfoto.jpg

Groet,

X

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
      • Dit wist ik nog niet! Een heel dikke proficiat! Zo’n nieuwe GTS zal een dijk van een auto zijn, met veel meer power dan de 4 die je nu hebt.
        Ik ben ondertussen ook al 2,5jaar content van mijn 991.1 GTS met manuele versnellingsbak.

Als je ‘m hebt wil ik wel eens afspreken. Dan kunnen we eens rijden en vergelijken. 😉

Prachtige wagen !!

Mooi ! Houd ons op de hoogte.

Ik heb net zoals op de vorige Carrera’s voor PDK gekozen omdat de auto dient als daily driver en ik geen trackmens ben.

Voor de liefhebbers, dit is de configuratie:

2T Tiefschwarzmetallic
            AZ Lederausstattung inkl. Sitze schwarz
            712 Entfall Modellbezeichnung auf Türen
            638 ParkAssistent vorne und hinten inkl.Rückfahrkamera
            653 Elektrisches Schiebe-/Hubdach aus Glas
            250 Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK)
            658 Servolenkung Plus
            449 20-Zoll 911 Turbo S Räder
            454 Tempostat
            P13 Automatisch abblendende Innen-/Außenspiegel mit integriertem Regensensor
            858 GT-Sportlenkrad
            714 Entfall Alcantaraumfänge
            P05 Sportsitze Plus (4 Wege, elektrisch)
            342 Sitzheizung
            541 Sitzbelüftung
            583 Raucherpaket
            810 Fußmatten
            581 Ablagenetz Beifahrerfußraum
            XYA PDK Wählhebel Aluminium Porsche
            9VL BOSE® Surround Sound-System

Prachtig! :respect2:

GTS is mijn lievelingsmodel. Mag morgen, als er niets tussen komt, een proefrit doen met de GTS.
              Ik twijfel nog altijd tussen een PDK of een manueel. Voorkeur gaat uit naar een manueel.

Prachtig!

Wel oppassen voor backfire als je scheten laat dan !

[quote=”bccars” post=255877]X, als je nu de wastegate van uw turbos eens laat aansluiten op uw geventileerde zetels … ;-)[/quote]

Gejaagd door de wind !

X, als je nu de wastegate van uw turbos eens laat aansluiten op uw geventileerde zetels … 😉

Yummie :lekker:

knappe bolide, GTS altijd :applaus:

XXX

Nice, 3x black. :up:

:censored: bjoetie :lekker:

:up: :up:

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.