991.2 PCM draait op microsoft windows

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 991.2 PCM draait op microsoft windows

• Maker
    Discussie
  • Some simple hacks you can do to your Porsche 911 991.2

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • [hide]Ik zou liever hebben dat hetgeen er standaard inzit eerst fatsoenlijk werkt eer ik naar hacks ga kijken 😉

– voice control: werkt niet, zelfs niet bij demo in ideale omstandigheden in de showroom
      – GPS: ok maar, waze is veel beter, onacceptabel voor iets waar je duizende euros moet voor betalen tov iets gratis
      – carplay: echt nuttige dingen die je er wil mee doen kunnen niet wegens niet ondersteund … Porsche GTS routes app om fijne tourtjes te doen werkt niet, waze werkt niet, coyote werkt niet.
      – Porsche Track Precision App: eerste ervaringen zijn ook niet om over naar huis te schrijven, constant wegvallen van de telemetrie data. Maar soit, we gaan zien of dit aan een te oude smartphone lag die tegen de grenzen van zijn capaciteten aan het draaien was of niet. To be continued…

[/hide]

Dit is ook de eerste keer dat ik het bevestigd hoor dat je een 997 4S naar achterwielaandrijving alleen kan schakelen, door de handrem 1 klikje omhoog te trekken. Het was handig tijdens het driften in Visé 2 jaar geleden, maar Porsche loopt er zomaar niet mee te koop

123

juuuust, kwas die al weer helemaal vergeten

geweldige video

:salut:

123

Nu wachten tot iemand er een Dos emulator en Doom op kan steken.
              Nieuwe invulling van de term road rage.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.