991 GTS

Home Forum Stel jezelf even voor ! 991 GTS

• Maker
    Discussie

• IVAN DE MUYNCK
    Deelnemer

Lang gedroomd, veel Porsches gezien, toch beslist om ervoor te gaan
      Eerste Porsche en hopelijk eentje for life, maar eentje naar mijn volle goesting :coolness:
      New beast in town, 991 GTS FULL BLACK

img7057.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
      • Damn :respect2:

Echt ferm :respekt:
          Heb deze destijds ook getest en sound is super!
          Veel plezier ermee

Miljaar miljaar, normaal gezien ben ik niet zo voor zwart/zwart, maar dit doet mij wankelen!!! :respekt:

Proficiat, prachtige wagen!!

Kwijl kwijl… de spyder zou ik alleen ruilen voor een GTS cab. Zo’n schitterende machine!

knappe combinatie!
                  Zeker full black in combinatie met die rode tellers is gewoon subliem!
                  Hier zal je zeker “veel smiles per gallon” in beleven.

prachtwagen, veel plezier ermee :up: :up:

Proficiat met je aankoop, knappe wagen, veel rijplezier gewenst! :up:

wow, wat een beauty, dikke proficiat!!! :hail:

:applaus: :applaus: :applaus: Heb hem ook zien staan bij Debussere :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Schitterend… Die rode wijzerplaten zijn letterlijk de kers op de fondant chocoladetaart!

dat is af natuurlijk, proficiat en veel plezier :up:

de achtergrond met de Cayman is dat een folie op een poort of wand, knap werk :respect2:

supermooi!! Proficiat! :coolness:

Lang genoeg dromen…en je dromen komen uit.

Super car..! Proficiat en heel veel geluk je ‘elver’.

Mvgr
                                  Norbocay

Ziet er een wild beestje uit, met erg agressieve lijnen. De max! :up:
                                    Proficiat met je aankoop, kan tellen als eerste P :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.