992

• Maker
    Discussie
  • de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
    achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 317)
          • Lizard Groen wil ik wel eens zien!

De gele op de beursstand in LA:

Gelukkig heeft ‘m niet de trekjes van de 718 gekregen.
              Hebben ze tenminste nog één mooi model…:engeltje:

ik vind het best knap. ben nu wel benieuwd wat het gaat doen met de prijzen van de huidige 991 en 991.2
                zag ze de laatste tijd toch wel wat zakken.
                Die prestaties van de 992 zijn ook wel niet mis. 3.7 voor een S…. waren cijfers van de 997.2 turbo:shock:

All the 992 colors:

Standard colors – White, Black, Guards Red, Racing Yellow;

Metallic colors – Carrara White Metallic, Jet Black Metallic, Dolomite Silver Metallic (replaces Rhodium Silver Metallic), GT Silver Metallic, Enzian Blue Metallic (new for 992; replaces Sapphire Blue Metallic), Night Blue Metallic, Agate Grey Metallic, Aventurine Green Metallic, (new for 992; a hat tip to Porsche for finally bringing back a dark green to the standard palette);

Special Colors (sonderfarbe) – Carmine Red, Chalk/Crayon, Miami Blue, Lizard Green, and (not pictured) Lava Orange.

All of the models here sport the brand new 20/21” Carrera Exclusive Design wheels.

Very happy with the wider spectrum of colors for the 992. Especially curious about the Aventurine Green, as I’m wondering whether it marks the return of the 993 color of the same name, or if it is an all new color.

123

veel te plastiekerig van achter

Carrera S: Co2 van 174 naar 205 :wtf:

Wel wat meer kleurtjes te verkrijgen :up:

de cockpit of dash is ook even aanpassen…., zo opengetrokken naar rechts… :wtf: :think:

Ik vind de achterzijde maar niets. Sorry hoor, maar die foto met de spoiler omhoog is werkelijk lachwekkend :bounce:

Het ziet er heel stijlvol uit voor mij.

992 teaser

28/11 is de introductie in LA

Ik doe mijn uiterste best maar ik word er niet wild van…

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 317)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.