992

• Maker
    Discussie
  • de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
    achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 317)
  • Ive

hahaha, ni alles hé. Afwachten wat het IRL ga zeggen. Foto’s kunnen bedriegen hé

Allez, het trekt dus allemaal op niets? Mensen lief, geef het een kans… Grumpy old men @ PFB! ruzie

Die hierboven zal wel Lava Orange zijn neem ik aan.

Nog een klassiek-blauwe beauty:

daar zeg je al zoiets…..:think:

Ive

Die vleugel trekt van opzij ook al op niks 🙂
            Precies of de kofferklep/motorklep open staat

Evo 992

Oranje-rood, iemand?

amaai kunnen ze tegenwoordig al zo ver gaan ??? een fotorealistische tekening die op een foto lijkt… :coolness: was ervan overtuigd dat dit een echte foto was… :respekt: :first:

Dat is wel een render (ttz een fotorealistische tekening), geen foto van een 992

Dat is al iets beter
                    Maar dat kan natuurlijk aan de kleur liggen 😉

eindelijk een beeld zonder camo aan en tussen de achterlichten …

Ik volg Wing. Die plastiek ziet er goedkoop uit, en dat op zo een wagen ? Kan me niet inbeelden dat de lanceringswagen er zo gaat uitzien !

Vind m persoonlijk door dat vele zwarte plastic nogal ‘goedkoop’ overkomen, als dit eens meegelakt zou worden in de kleur van de wagen denk ik dat het weer een heel andere wagen is, maar die achterlichten blijf ik maar niks vinden, lijkt inderdaad op robocop toestanden……:puke: natuurlijk met alle respect voor de liefhebbers hiervan, want die zullen er natuurlijk ook zijn…:respekt: :music: 😀

De witte die al eens eerder gespot was [Evo]

We zijn er nog niet, maar het begint al wel de goeie richting uit te gaan als je vergelijkt met de zwarte en witte wagens !

Alles komt terug, hé. :salut:
                                  De wisser achteraan op de rode is toch wel heel prominent aanwezig, vind ik. :think:

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 317)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.