992

  • Maker
    Discussie

  • deepee
    Deelnemer

      de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
      achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten


    15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 317)
      • Ooooh, da’s knap en gedurfd DP die retro. Weet je toevallig wat de buitenkleur was ?

            heerlijk retro

              Anti Covid-19 optie? Ionisator

              Met behulp van ionisatietechnologie, wordt de kwaliteit van de lucht in het voertuig verbeterd. De ionisator verminderdt de aanwezigheid van virussen, bacterien, sporen en verontreinigende stoffen in de lucht. Dit verbetert de luchtkwaliteit in de cabine en heeft een positief effect op het welzijn.

                Redelijk in het begin doet Nick nog een oproep om een kleur te kiezen..

                  Supermooi in die kleur, me like 8)

                      Hé Yellow don’t tease me :what: :what: :what:

                        Wanneer Herman zijn 991 GTS ietsje te traag zou vinden, de oplossing:

                        Geen dank! :music:

                            Porsche 992 Turbo S – moratorium liep middernacht af, dus hierbij de reviews van de boekjes. Beetje benieuwd welke uitleg er is over het feit dat deze testen in volle corona-lockdown moesten gebeuren.

                            The Top Gear car review: Porsche 911 Turbo S

                            Porsche 911 Turbo S review: peak 992 performance [CAR UK]

                            Porsche 911 Turbo S 2020 review [Autocar]

                              Deze kerel is enkele maanden geleden omvergereden toen hij de straat overstak. Is blijkbaar goede maatjes met Porsche North America dat hij al een Turbo in zijn studio heeft staan.

                                [quote=”bccars” post=280520][/quote]

                                Volledig eens met Bart, hoe P-bezeten ook met 250 k€ wordt de logische keuze Ferrari of Lambo of alike. Hoogmoed komt voor de val … :think:

                                  Een Turbo-klant kan ook laten chippen. Uit een 3,8 is meer te halen dan uit een 3,0.. maar of het wenselijk is? Ik heb zelf nog niet met een 992 gereden, wel heel kort met een 991.2 3,0 turbo en ook een uurtje met een 718 GTS 2,5 turbo maar voor geen van beide heb ik mijn “tragere” 981 2,7 laten staan… Mijn Spyder heeft inderdaad meer pk dan die 2 maar het is het gevoel dat voor mij primeert op de seconden. Ook bij lagere snelheden.

                                    [quote=”ZUFF-65″ post=280533][quote=”wing” post=280530]dacht dat de 992S 3.2 sec. had van 0-100 ? 🙄
                                    Hoeveel PK heeft zo een turbo dan tegenwoordig ?[/quote]


                                    @Wing
                                    ; denk aan je eigen 992 , die gaat als een raket vooruit , en de 992 Turbo S doet daar nog een hele schep bovenop : dat is bijna een auto voor astronauten die gewoon zijn aan de schommelend G ( zwaartekracht)

                                    Maar je krijgt voor 230K€ er gratis plastic zakjes bij: dat zijn de dezelfde plastic zakjes i , die je ook op het vliegtuig , in de rug van de zetel terugvindt 😀 :D[/quote]

                                    Voor een paar honderd euro laat ik “m dan chippen als ie uit garantie is, met een vermogenswinst van +110PK naar 560PK en een dikke 120NM Koppel extra naar 650NM 🙄 :driver: :coolness:
                                    Trouwens heb ik gelezen dat “motortrend” een “992S” op de testbank gezet heeft en deze geen 450 maar 489PK standaard zou hebben… heb wel geen idee hoe betrouwbaar deze info is maar motortrend heeft toch wel naam in de autowereld… :driver:

                                  15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 317)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.