992

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

de 991 facelift versie 991.3 of 992 zoals hij intern genoemd wordt, is gespot in winterse omstandigheden:
      achterspoiler over de ganse breedte van het achtersteven, andere uitlaten-deurklinken-lichtbalk tussen de achterlichten

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 317)
      • Met deze nieuwe bloedmooie” 911″ met 450 Pk lijkt een GT3 een beetje overbodig om snelle rondjes te rijden op circuit , tenzij je wilt opvallen met een grote Achterspoiler :driver: :driver:

Ik heb hem in het rood besteld kort na het salon.
          Levering zal pas in september zijn,voor mij is het
          een super mooie wagen die bovendien onwaarschijnlijk
          zalig rijd.(heb een halve dag eentje mogen rijden van rs motors
          het was een zwarte met 22km!! op de teller)

Ps:mijn 997 die ik hier op het forum te koop heb gesteld was na
          5 dagen verkocht!

Had ook mijn twijfels over de 992 tot Gérald Wery hem testte, in vergelijking met de 991, in Auto Mobile op de RTBF. Het is niet enkel een betere auto geworden, maar in het rood ook een erg mooie wagen. Zelfs de eigenaar van de 991 Targa was overtuigd…
            https://www.rtbf.be/auvio/detail_auto-mobile?id=2479306

Eentje zien staan bij RS Motors… not my cup of tea. De achterkant vind ik gewoonweg niet mooi, veel te plomp. Misschien moet ik er nog aan wennen.

De GTS is anderhalf jaar, maar mijn ‘Carrera-geschiedenis’ duurt zeven jaar en de hang naar ‘eens iets anders’ wordt groter en groter 🙂

Tja, hoe oud is uw GTS? Verliefdheid duurt 4 jaar… :engeltje:

Ik blijf mijn best doen om de 992 ‘mooi’ te vinden, maar het lukt mij vooralsnog onvoldoende. Wanneer ik in de configurator de ‘dikke kont’ probeer weg te werken middels het ‘sport pakket’, tja, dan heb net die van mijn 991.2 GTS (die ik voorlopig in zijn totaliteit lekkerder blijf vinden).

Janko’s nieuwe 992 side by side met de 991 Carrera T van zijn maat Jo-wan 😀

992 is veel te stil, blijkt maar weer.

Rijden doet hij in ieder geval TOP :lekker: :popcorn:

Not a fan !
                            Ik hoop maar dat ze er nog een toonbare GT3 van kunnen maken, maar dan zit je nog altijd met dat interieur.

Vandaag gaan kijken in Mechelen
                              De coupe ziet er alvast veel beter uit als op de foto’s :think:

Doch er stond ook een 991.2 GTS….:lekker:
                              Die zag er toch net wat beter uit hoor

Ook ne mooie 996 4S in speedyellow te bewonderen:up:

Vanochtend de nieuwe 992 in het echt gaan bekijken in de nieuwe showroom van RS Motors. Het is écht wel een mooie auto! Waar de achterkant op sommige foto’s wat bedenkelijk is, ziet die er irl toch wel heel gebalanceerd en correct qua proportie uit.
                                Ik ben fan!

(vergeten foto’s te nemen…)

Congrats :up:

Carmine red met zwart int.
                                    De donkere beglazing laat ik er wel in hoor…zo is het moeilijker om te zien dat ik zelf allochtoon ben:bounce:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 317)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.