993 per totale

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • klopt helemaal…

ken

mmm das toch diene discotheek in diene boot in a’pen hé

[quote=”Pascal”:2460qac6] maar de nummerplaat komt me wel bekend voor.[/quote]

Het is/was de wagen van Stefan van den Berghe, hij is de zaakvoerder van Discotheek Nanno in Antwerpen.

[quote=”db”:39xmhuj8][quote=”Pascal”:39xmhuj8]Zwaargewond en in kritieke toestand afgevoerd naar ziekenhuis. De weg was naar het schijnt spekglad die ochtend …
            Ik denk niet dat het iemand van hier op het forum is, maar de nummerplaat komt me wel bekend voor.[/quote]
            Met een 993 en ijzel op de weg moet je niet per se te hard rijden om de achterkant te laten uitbreken of gewoon grip te verliezen hè[/quote]

Niet alleen met een 993 … 😯

ik hoop dat de mijne er zo nooit uit gaat zien 😯

db

[quote=”Pascal”:24mv3vab]Zwaargewond en in kritieke toestand afgevoerd naar ziekenhuis. De weg was naar het schijnt spekglad die ochtend …
                Ik denk niet dat het iemand van hier op het forum is, maar de nummerplaat komt me wel bekend voor.[/quote]
                Met een 993 en ijzel op de weg moet je niet per se te hard rijden om de achterkant te laten uitbreken of gewoon grip te verliezen hè

Gelukkig geen passagier erin, anders had het wel met een ceremonie afgelopen??

ken

damm das wel kl*te…

[quote=”MRD-Porsche”:78vmrwod][quote=”Pascal”:78vmrwod]Ik denk niet dat het iemand van hier op het forum is, maar de nummerplaat komt me wel bekend voor.[/quote]
                      Mij ook ❗ [/quote]
                      hier ook

[quote=”Pascal”:2mptlod4]Ik denk niet dat het iemand van hier op het forum is, maar de nummerplaat komt me wel bekend voor.[/quote]
                        Mij ook ❗

Zwaargewond en in kritieke toestand afgevoerd naar ziekenhuis. De weg was naar het schijnt spekglad die ochtend …
                          Ik denk niet dat het iemand van hier op het forum is, maar de nummerplaat komt me wel bekend voor.

das jammer, deze zal zeker niet zacht gereden hebben, ja daar is hem natuurlijk wel voor gemaakt hé,hopelijk is de bestuurder der met niet al teveel kleerscheuren vanaf gekomen

grtz Geert 😉

Waar zou de wagen naar toe gebracht zijn?
                              Iemand een idee? Iemand die de eigenaar kent?
                              Ik heb interesse in een aantal niet gecrashte onderdelen als wisselstukken.

En vanzelfsprekend dat de bestuurder er vanaf gekomen is met de schrik alleen.

dit moet inderdaad niet zacht aangekomen zijn!! 😥

Ik zag het deze morgen op het nieuws 😥

Hopelijk niemand van hier

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.