993 Rudporsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 993 Rudporsche

• Maker
    Discussie

• Crabbé Ruddy
    Deelnemer

Hallo,

Heb wat problemen met de foto op te laden, ik doe bij deze een poging.

Het is een 993 van 09/1994
      KM op de teller 179456, volledig onderhoudsboekje en facturen aanwezig
      Kleur: Antracit metalic
      Zwart leder, mooie velgen met bijna nieuwe banden.
      Hier en daar wat krasjes, heb al een product gekocht om de 993 volledig op te poetsen.
      Technischecontrole gebeurt morgen, als alles goed zit staat hij vrijdag bij mij thuis.
      Dus het volledige weekeinde zal het poetsen worden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
      • proficiat :relaxman: veel :driver: plezier

Goede morgen,

Hier zijn we dan weer, zoals wel iedere porsche liefhebber weet wordt er in deze periode van het jaar aardig wat gesleuteld aan ons bakske.
          Na de spoilerstory komen er nu de kleine herstellingen aan.
          We willen toch allemaal pronken zodra het weer dit weer toelaat.

Ik heb gemerkt dat de afdichting rond de aandrijas achter de besturder (de dichting aan de kant van de remschijf)een scheurtje heeft, heb ondertussen de nieuwe afdichting die ik heb besteld bij Porsche Buelen in kortesem opgehaald.

Nu komt natuurlijk de vraag, hoe moet deze dichting worden vervangen?
          Ik heb hier en daar wat teruggevonden en heb begrepen dat het wiel, de remklauwen en de remschijf hiervoor moeten gedemonteerd worden.

Bestaat er een filmpje of een handleidng hiervoor?
          Kan er iemand mij hierover wat meer vertellen?

Thanks,

Rudporsche

:applaus: :applaus: :applaus:

Ziet er leuk uit 8)

Ziet er echt super uit,maar niet zo handig om er dagelijks mee te rijden,kan er van meespreken;DREMPELS BORDUREN,PARKEREN,is bij mij reeds verschillende malen naar de spuiter gemoeten.MAAR knap is het wel

Wim

Ziet er inderdaad stoerder uit. :applaus:

En zo zie je ook op de foto’s wat licht doet met de kleur van de Porsche.

Hallo,

Vandaag de laatste hand gelegd aan de voorbumper, de spoiler is mooi gelakt en gemonteerd. Ziet er super uit al zeg ik zelf.

zie voor en na.

DSCN1241.JPG

DSCN1279.JPG

Rudporsche

Wim

Würth 2 componenten adhesive lijm. 💡

Lijmt alle kunststof en rubber componenten.

Hallo,

Ik heb ondertussen mijn voor- en achterbumper gedemonteerd.
                        Aan de voorbumper heb ik een mooie GT2 spoiler gemonteerd die ik heb gekocht bij Carnewal, zeer goede kwaliteit past perfect, en vervolgens zijn beide mooi gladgeschuurd. Volgende week kan ik de gelakte bumpers gaan ophalen bij de carrossier.
                        De rubbers tussen de achterbumper zitten mooi gecentreed en kunnen niet verschuiven bij of na het monteren.
                        De rubbers aan de voorbumper die zitten er eigenlijk los tussen en kunnen bij of na het monteren verschuiven en passen dan niet mooi.

Ik heb hierbij een vraag, bestaat er een lijm of een ander middel om de rubbers eerst op de bumper te lijmen, te bevestigen?

Rudporsche

Thanks voor de info, heb de nummer ondertussen gevonden, L744.

😀

IMG_1024.JPG

sticker onderkant kofferklep zie foto, bij mij is de code L908, die kan je googelen als ‘porsche L908’ en dat geeft dan GP white voor de mijne

Vraagkse,

Hoe kan ik de juiste nummer vinden van de lak van mijn 993, staat dit ergens opgegeven?

Rudporsche

Bedankt voor de tips,

ik was gisteren bij V-Zweeden in middelburg.
                                Met mijn originele bumper onder de arm heb ik verschillende spoilers gepast, het zijn geen originele onderdelen en moeten dan ook wat bijgewerkt worden. De spoilerlip bij V-Zweedenheb ik niet gekocht omdat ze kwalitatief voor mij niet OK zijn, de prijs was 534€.
                                Ik kan mijn bumper behouden, goed opschuren en de steenslag wegwerken.
                                Door jullie tips ben ik terechtgekomen op de volgde side: srs-tec.de
                                daar heb ik volgende spoilerlip gevonden en deze staat mij aan.
                                Ik heb conctakt genomen met de verdeler in belgié, deze zal er eentje voor mij bestellen.

Groeten,

Rudporsche

Attachments:
                                • 993rsvoorbumper.jpg

@porsche914orange ,Nee nee de mijne is nog anders hoor (ik dacht van tech hard )maar ben het ook niet zeker ,ik zal deze avond eens zien , ik heb er nog attesten van wat er allemaal veranderd is aan mijn 993.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.