Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Conversion Foto’s › 993 speedster op basis 964 cabrio
- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 5 maanden geleden door sunshine.
-
MakerDiscussie
-
11 januari 2007 om 00:20
ben niet echt voor conversies van elfjes maar vind deze wel heel mooi 😳
http://www.hdsautos.nl/view.php?action=view&id=58
julie niet ❓
-
MakerDiscussie
-
http://sun911.skyblog.com/
hier een paar fotos van voor en na
ik wil alles wel op sommen wat er aangedaan is maar dat gaat me een halve dag in beslag nemen denk ik 😉mijne was ook LV en met lpg… en begrijpelijk als je er veel tijd en geld ingestoken hebt dat je hem niet goedkoop wegdoet, ik had hem zo quasi klaar gekocht en voor niet veel meer dan ik hem heb verkocht… dus dat viel nog wel mee… ik dacht toen een koopje gedaan te hebben.. niet dus
zal is fotos zetten als ik er aan uit geraak om ze te zetten 😆
maar ja, voor 4000€ zou ik hem nooit weg doen
dan houd ik hem liever.
De 4.0L zijn fel in prijs gestegen sins je de nieuwe 4.0L modellen
niet meer in lichtevracht kunt zeten en er zijn er trouwens niet veel meer
te vinden…[quote=”sunshine”:j3nm5qkd]
zo als een heel mooie jeep wrangler 4.0L
met een expertise rapport van 23.000€ als er iemand interesse heeft in een wrangler 4.0l of wil ruilen ❓ [/quote]😯 😯 😯 ik heb mijne wrangler 4 liter die ook helemaal opgezet was in den tijd verkocht voor 4000 euro en ik was blij dat hij weg was, da heeft een half jaar geduurd voor er iemand met interesse kwam…
ik had daar 33ers onder staan (originele waren er ook bij, bushwacker verbreders, verhoogde veren zwaardere en hogere bladveren van arb, folding shackles, safari snorkel, ramsey winch vooraan, 4 hella verstralers op de bullbar, chrome dakrail met 6 hella’s (2 breed + 4 verstralers) Lederen elektrische en verwarmde zetels, difflock met compressor, cb, radio + versterker + soundbar aan rolkooi, hardtop, softtop, bikini top, halve stoffen deurkes en halve metalen deurkes.Ik vroeg voor de wagen 7000 en kreeg em nie kwijt, was thans gekeurd zonder opmerking en zag er echt mooi uit… uiteindelijk heeft een garagist hem gekocht voor 4000 en heb ik een hoop accessoires mogen houden en apart verkopen… de wagen heeft me dan toch nog 6000 opgebracht.
ze zeiden me toen al dat dat te goedkoop was maar als ik u verhaal dan hoor… 😡 damn dan had ik em beter bijgehouden..
vind het een ruige bak 😀 wink:
[quote=”sunshine”:iu5k1l03]heb wel veel mooi speelgoed … (colectioneer graag) 😛
met een expertise rapport van 23.000€ als er iemand interesse heeft in een wrangler 4.0l of wil ruilen ❓
maar bon geld uit zo een wagens terugtrekken is is niet gemakkelijk
of ge moet op de amateur vallen die er zo een zoekt
heb er dan ook wel 3jaar aan gewerkt 😀 D D [/quote]fotootjes?
Ja ik heb het lederen Porsche mapje van een gast in amerika gekocht en dat kwam uit zijn 993 Speedster… Zal wel zo geweest zijn zeker want of het nu uit een Speedster of gewone 993 komt zie je niet dus zie ook geen reden waarom hij dat anders schreef dat hij dat als aandenken had gehouden na de verkoop van zijn Speedster maar nu toch weg mocht…
[quote=”mcklusky”:1dk1fdqn]trouwens van de 993 is er nooit een speedsterversie geweest.[/quote]
Er zijn er wel geweest. Spijtig genoeg zijn er maar 2 officieel gebouwd maar er zijn er ook een aantal verbouwd in samenwerking met Porsche. Normaal zelf 1 door een Belg 😉
heb wel veel mooi speelgoed … (colectioneer graag) 😛
met een expertise rapport van 23.000€ als er iemand interesse heeft in een wrangler 4.0l of wil ruilen ❓
maar bon geld uit zo een wagens terugtrekken is is niet gemakkelijk
of ge moet op de amateur vallen die er zo een zoekt
heb er dan ook wel 3jaar aan gewerkt 😀 D DVoor dat bedrag moet je al heel wat speelgoed hebben hoor 😉
ja vind hem echt heel mooi maar bon een beetje hoog voor mijn budjet zou een beetje speelgoed ( jeep, quad, moto etc) moeten verkopen maar heb het er een beetje moeilijk mee, krijg het niet over mijn hart heb er veel aan gewerkt 😉
ja klopt, deze wagen komt trouwens van 45000 euro, hij is dus al aardig gezakt op de twee jaar dat hij daar te koop staat, vind het een mooie wagen, enkel aan de ruitenwissers zie je dat het niet om een echte 993 gaat, trouwens van de 993 is er nooit een speedsterversie geweest.
Maar dit vind ik wel een reeele prijs voor de wagen eigenlijk…
Dan heb je eens iets wat niet iedereen heeft
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.