993 turbo spoiler

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993 turbo spoiler

• Maker
    Discussie

• ronvos
    Deelnemer

Hallo,

Ben op zoek naar een 993 turbo spoiler!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Anoniem

😯 Val nu om… 😕
        Ik vraag mij af wat hij er nog voor zal willen…

Anoniem

Bij de originele spoiler staat er altijd een Porsche nummer in, beginnend met 993 ….

Vlgs. mij kan je indien je iets van FVD wilt beter rechtsreeks bestellen, dat is voordeliger.

“Rear Spoiler Typ “Bi-Turbo S” with air inlet (GFK) + all hardware – FVD 512 993 02 – 1.695 € ”

Ik las in deze topic ergens een FVD vraagprijs van 2480 euro voor een Bi Turbo ?

Probleem met after market produkten is dat ze niet altijd perfect passen en er dikwijls aanpassingen nodig zijn.

Een originele Porsche Turbo spoiler voor een 993 kost momenteel 3375 euro, niet geplaatst en niet gespoten.

heb mijne 993 4S met turbospoiler zo gekocht,en dan dacht ik,toen ik de foto zag voor ik hem kocht,dat lelijk ding moet eraf,tot ik deze irl gezien had,was direckt verkocht,en het was idd ,volgens de verkoper ,een pak geld.rond de 6000euro gespoten.Maar hoe kan ik zien dat deze een orgineel is?
              Grtz Pascal.

Zeker dat hij op ware grootte gemaakt is 😉

Anoniem

Das goe gezocht ! 😯 Mooi zo…

Dat is een verschil 😯
                    Van harte 😉

heb er een gevonden voor 500 euro

mvg

De échte originele Turbo spoiler voor de 993 kost bij Porsche +/- 5000 euro !!!! Heb persoonlijk nagevraagd …

Productie zal ook niet zo hoog liggen als pakweg een bumper van een VW golf 😆
                          Dat en een stuk naam dat je betaald en dan krijg je dergelijke prijzen.

Anoniem

[quote=”jokke”:2v7h5nph]Dan maar eens controleren of uwe spoiler nog vast genoeg zit,Chris. 😆 [/quote]
                            Daar zegde zoiet ! 😐

Luuuuc, met hoeveel vijzen / bouten moet dat ding eigenlijk vast zitten ❓ 😕 lol:

[quote=”chris_lbr”:30x0dr20]Jawadde 😯 ! Kan’t nog zotter ? Niet moeilijk dat die gasten pakken geld verdienen… 🙄 [/quote]

Dan maar eens controleren of uwe spoiler nog vast genoeg zit,Chris. 😆

kost inderdaad absurd veel geld, doch deze zijn dan ook van onberispelijke kwaliteit! Er zijn er veeeeel goedkopere te vinden, MAAR men mag soms niet te nauw kijken naar de afwerkingskwaliteit! Een carrossier zei me ooit dat hij soms zoveel extra tijd dient aan te rekenen voor het perfect afwerken en pasklaar krijgen van sommigen van die goedkopere producten, dat op het einde van de rit het prijsverschil soms al een deel geslonken is…?

Anoniem

Jawadde 😯 ! Kan’t nog zotter ? Niet moeilijk dat die gasten pakken geld verdienen… 🙄

Bi Turbo kost 1595 ex BTW en de Bi Turbo S kost 2480 ex BTW

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.