993 Turbo WLS

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening 993 Turbo WLS

• Maker
    Discussie
  • Ik heb nog wel interesse in deze auto
    er staat een mooie te koop in Ans.

Ken er soms iemand deze auto of weet er soms iemand in welke staat deze verkeerd?

Ik heb ook een opgezocht naar het produktieaantal van een 993 turbo WLS , maar deze vind ik nergens terug.

weten jullie iets meer , dan hoor ik het wel

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • bestond WLS en 1995 nog niet?

Ik denk dat het in 1995 een optie was.

Bouwjaar 1995, zal dan wel “gewone” Turbo zijn. 993 Turbo WLS allemaal bouwjaar 1998: 330 Kw of 449 Pk.

okido, dank je wel, mooie km-stand nog, het mag wat kosten, maar dan heb je ook wat.

is van 1995 en heeft 95000 km
              vraagprijs: € 129900

Ik heb de advertentie niet gezien, maar die ziet er wel mooi strak uit wat mij betreft, ik vind um wel tof. Hoeveel km heeft ie gemaakt en wat mag dat kosten dan (vraagprijs)?

Vraagt er misschien wa veel voor, wat kost die feitelijk vind deze nergens

Inderdaad, vermogenspakket op de Turbo: X50 optie. Motor bleef de gekende 3.6 maar je kreeg net als bij de Turbo S nu 450 paarden in plaats van 408.

Ken de wagen verder niet.

WLS staat voor WerkLeistungsSteigerung
                      of
                      Van fabriek af gemodificeerde motor.

Waarschijnlijk 3.8 liter motor.

Wat is een WLS… Dat type ken ik niet

staat nu bijna 2 jaar te koop, kent er iemand deze wagen ?

J

De kans dat er mensen die gaan kennen is niet erg groot denk ik.
                            Het beste wat je kan doen is naar Ans rijden en hem bekijken.

Een beetje opzoekwerk is ook het minimum.
                            Is het een originele WTL of een omgebouwde, met originele stukken of niet?

up

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.