993TT herspuiten in een andere kleur

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993TT herspuiten in een andere kleur

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik zit met een vraag. Ik heb al een paar keer mogen verstaan dat door het herspuiten van een P, in de originele kleur of een andere kleur, de wagen in waarde zou doen dalen.

De ene zegt dat dat zo is, de andere niet. Ik zou graag willen weten wat men in het algemeen hierover denkt. Daarom een polleke gelanceerd.

Ik begin er nl. over te denken om mij een 993TT aan te schaffen waarvan ik zeker weet dat de wagen perfect is (motorisch, ongevalvrij, enz…) maar waarvan de kleur mij niet aanstaat. Met de bedoeling uiteraard om hem KOMPLEET te laten (binnen en buiten) in de kleur die ik wens.

Tipje van de sluier : ik zou hem in métallic geel (geen speedgeel) willen laten zetten.

Ben benieuwd naar de reacties…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
      • Prachtige wagen.

En aan het zitoppervlak zie ik niets hoor.
        Dat lijkt mij correct raff leder 🙄

Ik denk wel dat het budget ietsje boven dat wat Chris wil spenderen zit ❗

Price: 90,000

(Dollars vermoed ik wel)

FAN-TAS-TISCH 8)

[quote=”993S”:24rh2zzu]STOP DE PERS !!!
            Hier is em Chris :
            http://mall.rennlist.com/scripts/featur … =retrieval [/quote]

Volgens het zitvlak van de zetels lijkt het meer op 78000 miles ipv 7800 miles. 🙄

STOP DE PERS !!!
              Hier is em Chris :
              http://mall.rennlist.com/scripts/featur … =retrieval

Anoniem

Geen goeie kleur, anders was het een heel goeie tip geweest.

Thanks 😉

Chris , heb je deze al gezien ?
                  Met orig. 420pk en weinig km en van een off. dealer :

http://ucl.porsche.de/fr/ucl/pages.car? … ZTS3702402

[quote=”chris_lbr”:nawb2nnw]Ik heb moeite om te geloven dat dat maar ne 4S is want hij heeft de komplete look van een TT. Maar “t kan natuurlijk een omgebouwde zijn. Of ‘t is een verkeerde foto.

Knappen bak idd.[/quote]

Van een 4S naar een turbo-look is toch geen moeite
                    ➡ sideskirts en een spoiler op de motorkap , et voila

de turbowielen , turboremmen , brede kont , turbovoorbumper , …. heeft een 4 S standaard

Anoniem

Ik heb moeite om te geloven dat dat maar ne 4S is want hij heeft de komplete look van een TT. Maar “t kan natuurlijk een omgebouwde zijn. Of ‘t is een verkeerde foto.

Knappen bak idd.

[quote=”Bjorn”:2i49z6wr]Dit is wel geen 993TT, maar zeker ook de moeite waard!!!
                        Heeft altijd mooie occassies te koop + is invoerder van de Fameuze Ariel Atom

http://www.debussere.be/car104-date_des … 93-4s.html [/quote]

Oelaaa, prachtig machien! Heb ze nog niet veel in die kleur gezien!

[quote=”Der Ferry”:1slhqbwx][quote=”chris_lbr”:1slhqbwx] De km zijn nogal hoog naar m’n zin.
                          [/quote]

130.000 km voor een auto van bijna 10j valt toch mee
                          op dezelfde site staat een 993 met 9.800 km op de teller 😯 😯
                          dat vind ik zonde 🙄
                          ik ben wel benieuwd naar wat je op het oog hebt , chris[/quote]

RSR zou zeggen dat hij nog maar pas gerodeerd is dan 😉

Dit is wel geen 993TT, maar zeker ook de moeite waard!!!
                            Heeft altijd mooie occassies te koop + is invoerder van de Fameuze Ariel Atom

http://www.debussere.be/car104-date_des … 93-4s.html

[quote=”chris_lbr”:7net0oh0] De km zijn nogal hoog naar m’n zin.
                              [/quote]

130.000 km voor een auto van bijna 10j valt toch mee
                              op dezelfde site staat een 993 met 9.800 km op de teller 😯 😯
                              dat vind ik zonde 🙄
                              ik ben wel benieuwd naar wat je op het oog hebt , chris

Anoniem

[quote=”Der Ferry”:2ngnzzwn]chris ,
                                ik weet niet of je nog op zoek bent maar hier staat een 993 TT te koop ,
                                en de kleur is al geel 😯 ideaal dus[/quote]

Die staat al lang te koop, Ferry. De km zijn nogal hoog naar m’n zin.

I.i.g. toch bedankt voor ‘t melden.

Ik heb er momenteel een andere op ‘t oog. Als ‘t wat wordt horen jullie het wel, [size=59:2ngnzzwn]wat dacht je[/size]

POCA leden doen blijkbaar wel meer zaken met Van Beurden. Op de vroemdag bv die zilveren 933 met zwarte veelgen had ook een van Beurden sticker evenals idd die oranje GT3… die na de tweede sessie wel stond te lekken…

Goed gevonden Ferry!

Chris, hou ons op de hoogte hè 😉

Btw, bij Van Beurden staat precies ook weer een hoop lekkers te koop (oa een GT3 met POCA banner)…
                                    Die “oranje” GT3 is wel al lang verkocht, de nieuwe eigenaar hebben we immers ontmoet op de Vroemdag!
                                    Hoe meer ik die kleur zie hoe mooier ik ze vind 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.