993TT herspuiten in een andere kleur

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 993TT herspuiten in een andere kleur

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik zit met een vraag. Ik heb al een paar keer mogen verstaan dat door het herspuiten van een P, in de originele kleur of een andere kleur, de wagen in waarde zou doen dalen.

De ene zegt dat dat zo is, de andere niet. Ik zou graag willen weten wat men in het algemeen hierover denkt. Daarom een polleke gelanceerd.

Ik begin er nl. over te denken om mij een 993TT aan te schaffen waarvan ik zeker weet dat de wagen perfect is (motorisch, ongevalvrij, enz…) maar waarvan de kleur mij niet aanstaat. Met de bedoeling uiteraard om hem KOMPLEET te laten (binnen en buiten) in de kleur die ik wens.

Tipje van de sluier : ik zou hem in métallic geel (geen speedgeel) willen laten zetten.

Ben benieuwd naar de reacties…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
      • chris ,
        ik weet niet of je nog op zoek bent maar hier staat een 993 TT te koop ,
        en de kleur is al geel 😯 ideaal dus
        KLIKKERDEKLIK

[size=59:21sh9twm]-link ingekort door mod vanwege leesbaarheid-[/size]

minstens 6000euro teveel zelfs…

[quote=”jokke”:1jm9k03b][quote=”stefx911″:1jm9k03b]Bij http://www.vanbeurden-usedporsche.be staat ook een Bi-Turbo te koop.[/quote]

Ben al eens gaan zien voor deze biturbo maar is slechts te bezichtigen na afspraak.De wagen is van een vriend van hem en staat dus niet constant geparkeerd bij vanbeurden.In de beschrijving sprak mij op het eerste zicht het volgende aan :”weinig kilometers” ❗ 💡 .Ik ging er vanuit dat hij daarom zo prijzig is nl 61.000 €.
            😡 x ?: [/quote]

Is teveel gezien de prijs!

[quote=”stefx911″:1npeauu0]Bij http://www.vanbeurden-usedporsche.be staat ook een Bi-Turbo te koop.[/quote]

Ben al eens gaan zien voor deze biturbo maar is slechts te bezichtigen na afspraak.De wagen is van een vriend van hem en staat dus niet constant geparkeerd bij vanbeurden.In de beschrijving sprak mij op het eerste zicht het volgende aan :”weinig kilometers” ❗ 💡 .Ik ging er vanuit dat hij daarom zo prijzig is nl 61.000 €.
              😡 x ?:

Bij http://www.vanbeurden-usedporsche.be staat ook een Bi-Turbo te koop.

zelfde kleurhouden is het beste

Inderdaad en wie gaat er dan mee rondrijden? Zie dat ze thuis beginnen te vechten 😉

Ge ziet, wagen herspuiten kan leiden tot oorlog in familie 😛

Natuurlijk als je doodgeslagen wordt heb je niet veel plezier meer aan je P hé 😉 😆

Neen maar ik wilde zeggen dat het zonde is om een perfecte wagen te herspuiten 🙂

[quote=”Setakira”:1lc4czwq]Dacht er ook aan om de mijne te herspuiten in het geel maar ik vrees dat Johan mij dan zou doodslaan 😉
                          [/quote]

Het is jouw wagen dus jouw geld en jouw beslissing.
                          Je moet doen wat je zelf leuk vind en nie hoe een ander zou kunnen reageren 😉

Ik zou mijn cabrio misschien ooit eens wisselen voor de gele versie.
                            Dacht er ook aan om de mijne te herspuiten in het geel maar ik vrees dat Johan mij dan zou doodslaan 😉

Mijn cabriooke blijft dus origineel en toch tevreden… Maar ik moet toegeven een zilveren 993TT is saai en zou zelf wel interesse hebben in een herspoten maar met waardevermindering van dikke 10% niet meer…

Die van FG Porsche heeft nu zelf ook ne 993 Biturbo. Pekzwart (geen metallic) met grijs interieur.
                              Vind dat ook een pracht combinatie!

Anoniem

[quote=”jokke”:64c49k72]Hoeveel km heeft de TT die jij op het oog hebt of had.[/quote] Max rond de 100.000 km.

Maar wacht maar ff af, de winter komt er aan. Verleden winter heb ik er genoeg zien te koop staan (particulier) die naar mijn goesting waren. Maar ja, toen moest ik nog wel eerst m’n 930 verkopen. 🙄
                                Geduld hebben hé… 🙂

zou zo’n sticker over de ganse auto dan geen uitkomst bieden?
                                  Je originele lak blijft nieuwer dan nieuw en je kan toch een kleurtje kiezen dat je bevalt;

Mijn zoektocht naar een 993 TT is ook nog aan de gang.Misschien liggen mijn eisen ook iets te hoog zoals die in Oostrozebeke,prachtige wagen MET 80.000 km maar GROEN interieur,bovendien volgens jou ,Chris, buitenkleur zwart niet -metallic.
                                    Vorige week nog bij Vanbeurden geweest voor ne TT die sinds een tweetal weken te koop staat,metallicgrijs.
                                    Hoeveel km heeft de TT die jij op het oog hebt of had.Ik zoek zelf GEEN zilvergrijze.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.