996?

• Maker
    Discussie
  • Kent er iemand deze wagen? Gaat over een 3.4 van ’98.
    Bumpers zijn deze van een 4S of zou het een kit zijn?

Attachments:
    • 996.jpg
    • 9962.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Iedereen is blijkbaar hun garage aan het “pimpen”. 😛
      Ziet er goed uit. Ben jaloers op zo’n stallingsplekje… 😉 :up:

0

:up: en we blijven bezig
        fotosiphone056.jpg

fotosiphone058.jpg

fotosiphone062.jpg

0
        XXX

Den Bruno is plek aan’t maken voor wat lekkers …. :applaus:

0

:first:
            Ziet er veelbelovend uit!! 🙂

0

zoektocht is nog steeds bezig en al paar keer van gedacht verandert, ondertussen zijn we de garage een beetje aan het opfrissen :up:
              fotosiphone034.jpg

fotosiphone037.jpg

fotosiphone041.jpg

fotosiphone039.jpg

fotosiphone047.jpg

fotosiphone049.jpg

fotosiphone053.jpg

0

Succes met je zoektocht ,een 996 4s cabrio is top :up: .
                Vergeet niet het eventueel ploffen is eerder de uitzondering dan de regel .

0
                S2

De meeste plofmotors zijn intussen al lang geploft, maar de legende leeft voort 🙂

Ik zou er mijn beslissing niet van laten afhangen in elk geval. Zeker niet als er al een ruilmotor in zit.

0

Niet teveel aantrekken van die plof verhalen. Zelfs de meest bulletproof motors kunnen in de problemen geraken. Ik denk dat veel ervan afhangt hoe ermee gereden word. Een motor die onderhouden word en altijd goed warm gereden word alvorens er een streep gas mee te geven, kan weinig mee gebeuren denk ik

0

De twijfel begint weer met al die verhalen van die plofmotors. Dacht dat het enkel bij de eerste generatie 996 was. De 996 turbo komt ook in mijn budget maar dan niet in cabriolet…

0
                      S2

Waarom is een revisiemotor met slechts 200 km een probleem? Ik zou dit een voordeel vinden? Vroeg of laat ploffen ze toch 🙂

Tiptronic bij een Cabrio, dat is eerder regel dan uitzondering 🙂

0

Cabrio’s 4S vind je idd niet veel. Bij van Beurden is de ene beetje boven mijn budget en de andere heeft al een revisiemotor op 100000 KMS, en is een tiptronic…

0

gewone 4S’en weet’k nu wel staan na m’n zoektocht Turbo en 4S.. maar geen cabrio’s..

0

[quote=”joebarreke” post=129857]2 zelfs ;-)[/quote]

En, geen enkele van de twee naar je zin ?

0
                              S2

[quote=”joebarreke” post=129815]Na wat info verkregen te hebben is het (gelukkig) geen deal geworden.

De chase naar een broertje gaat door ;)[/quote]

Veel plezier in de zoektocht!

0

2 zelfs 😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.