996 4S

• Maker
    Discussie

• Quinten
    Deelnemer

Ha de mannen… en vrouwen …

Moet ik me echt voorstellen als nieuwkomer ? … zo belangrijk ben ik niet…
      Ik ben Quinten, 14 jaar, en heb mijn ma en pa eindelijk kunnen overtuigen een Porsche te kopen.
      Het is een 996 4S geworden.
      Eigenlijk hebben we er ondertussen 2, Porsches, maar die tweede, daar durf ik niet veel over te zeggen.

P1060369.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Welkom!

ken

welkom hier op het forum
          je ouders hebben goede smaak 😀

en jong geleerd is oud gedaan zeggen ze!!!

veel plezier hier!

Welkom Qiwi,

Uiteraard supermooie 4S ! Binnen 4jaar kan jij er mee op pad :up:

Er zijn er hier weinig die een Panamera geen echte Porsche vinden…

welkom.

Welkom een 4s is op weg om een echte klassieker te worden ! :up:
                Er is toch niets mis met een Pana ?

Welkom jongeman. Als je op je 14 al een mini uit elkaar haalt….ben je op je 18 klaar voor een Porsche 🙂

[quote=”Qiwi” post=211957]…De tweede waarover ik sprak … tja ik weet niet zeker of jullie dat wel een echte Porsche vinden ❓ [/quote]

hier zijn sinds kort zelfs liefhebbers van de junior diesel porsche , die andere hogesnelheidstraktor met peper in z’n gat is idd wat minder populair 😎

Wim

Je posts komen wel door hoor, alleen moet ik die in het begin goedkeuren voor je een vrijbriefje krijgt, dit om spammers te weren.
                      En soms zit ik niet achter de computer, en duurt het even voor je ze ziet. 😉

Welkom op het Porsche forum :up: :up:

Het lukt maar niet om een antwoord te posten. daarom deze test;

Het lukt maar niet om een antwoord te posten. daarom deze test

Dat van dat voorstellen was natuurlijk maar een mopje 😀 Uiteraard wil ik me voorstellen.
                              Ik ben dus Quinten, 14 jaar en ik woon in Heist-op-den-Berg.
                              Ik volg in het TSO de richting elektrotechnieken.
                              Verder ga ik regelmatig joggen en ben ik zeer geïnteresseerd in auto’s.
                              Enerzijds de oude mini. Ben al enkele maanden bezig met er eentje uit elkaar
                              te halen, en hopelijk daarna weer terug in elkaar :happydance:
                              En dan natuurlijk Porsche ! Zoals ik al schreef hebben we een 996 4S.(zie foto boven).
                              De tweede waarover ik sprak … tja ik weet niet zeker of jullie dat wel een echte Porsche vinden ❓

P1000855.jpg

Ive

Welkom Quinten.
                                Die tweede Porsche? Is die schaal 1/18 en staat die boven op je nachtkastje? :happydance:
                                Geen enkel probleem mee hoor, je moet ergens beginnen.

Trouwens, gezonde jaloezie hier op je pa en ma 😉 ferme 4S

Was maar een mopje 😀 , natuurlijk zal ik me deftig voorstellen.

Ik ben dus Quinten, 14 jaar en woon in Heist-op-den-Berg.
                                  Ik volg in het TSO de richting elektrotechnieken.
                                  Verder ga ik regelmatig joggen en ben ik uiteraard zeer geïnteresseerd in auto’s.
                                  Enerzijds in de oude mini. Op dit moment ben ik al een paar maanden bezig er eentje
                                  volledig uit elkaar te halen, en hopelijk daarna terug weer in elkaar …
                                  Maar natuurlijk ook in Porsche.
                                  Zoals ik al schreef hebben we een 996 4S (zie foto boven).
                                  De tweede Porsche, daarvan weet ik niet zo zeker of jullie het wel een echte Porsche vinden … ❓

14 jaar oud en al zo bezig met wagens, beter nog, al zo bezig met Porsche! :applaus:

Echt knap zo’n 996 4S, staat ergens bovenaan op mijn droomlijstje.

En ik denk dat we nu allemaal wel héél erg nieuwsgierig zijn naar die 2de Porsche… 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.