996 4S op 19" HAMANN velgen

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 996 4S op 19" HAMANN velgen

• Maker
    Discussie
  • De velgen zijn dus gekocht (weer een set erbij zei mijn vrouw 😆 )
    Het zijn dus de 19″ van HAMANN geworden.

Velgen vooraan : 9,0 x 19 ET 44 met yokohama banden 235/35 ZR19 en velgen achteraan : 12,0 x 19 ET 44 met yokohama banden 315/25 ZR19
    De eerste foto’s (de bouten moeten nog wel terug zwart gespoten worden, ofwel afschuren en blanke kleur) :

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
    • Dat zou jammer zijn Dennis .
      Een pracht van een wagen weg (993S2 zie je zelden)

Weet het nog niet Setakira, Ik heb zin in de Mercedes SLS cabrio als die volgend jaar uitkomt.
        En ik hou het bij 4 auto’s. Dus als ik iets nieuws wil moet er iets anders weg.
        De Esprit verkoop ik niet want uniek. Dus blijft er alleen de 993S over. Weet het nog lang niet.

993S heeft er al veel gehad maar ik denk dat de 993S toch bij hem zal blijven 😉

993S heeft idd nog een 993S 😉

En heeft 993S dan nu een 993S ?
              Of was 993S de voorganger van 993S zijn 996 C4S ? 8) Zoja wat heeft 993S dan nu ?

Yep 993S heeft de zijne vorig jaar verkocht, was nochtans leuke combo, zwart met rode remklauwen en gele gordels 😉

Verkocht. Ik wou destijds nog bij Verellen, waar hij te koop was gezet, gaan zien maar hij was heel snel weg. En toen zat ik nog met een mercedes CLK die niet wou branden 😆 Ik weet dat hij heel weinig kilometers had (dacht iets van een 14000 km), zwart met zwarte velgen. En blink blink natuurlijk zoals alle wagens van den Dennis 😉

[quote=”993S”:esp9u7ve]Mooi , ik denk dat ik de C4S 996 de allermooiste 911 vindt.
                    Da achterste is niet te doen. En ik had zo een mooi exemplaar 😥 [/quote]

Wat is ermee gebeurd misschien ? 😕

Mooi , ik denk dat ik de C4S 996 de allermooiste 911 vindt.
                      Da achterste is niet te doen. En ik had zo een mooi exemplaar 😥

Vet 😀

KNAP !!!!
                          Nu nog foto’s met die mooie knappe jongedame waarvan sprake erbij en ‘t plaatje is compleet 😛 lol:

Vanachter miste ik nog iets en aangezien ik toch nog spacers had liggen even de 5mm er tussen gestoken (dankzij de bevallige jongedame die verder GSM’s aan het verkopen is geweest terwijl ik dit even kon testen 😆 ). Resultaat is veel beter.

MOOI MOOI MOOI !!! 😯 😆

Geniet ervan !!

En de vrouw tja 🙄

@Audiotronics : Goed excuus voor je vrouwtje, je zegt gewoon: Maar schat, ik bespaar nu extra op lucht hoor (in de banden :mrgreen: )

Ziet er zeer imposant uit 😯

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.