996 Turbo Targa ???

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 996 Turbo Targa ???

• Maker
    Discussie
  • Moet wel zeer zeldzaam zijn ❓

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • ken

[quote=”Audiotronics”:5ltz49dh]Heb gisteren de ombouw van een cayenne gezien. Bouwjaar 2003 omgebouwd naar nieuwste model. Werden 140 stukken veranderd en prijs was iets van een 7000 EURO. Nochthans had de wagen nergens schade.

Maar bestond in de 996 4S dan een targa ❓ Of al een complete ombouw van een 996 targa ❗ [/quote]

dat is dan voor de liefhebber zeker zo’n facelift… je ziet ook 996 aangepast tot een 997 snuit… sommige omdat ze de look mooi vinden en nog een goede wagen hebben, andere om de schade te repareren.

goede vraag of er een 996 4S targa bestond
      ik dacht van niet… ma ik kan mis zijn natuurlijk 🙂

Heb gisteren de ombouw van een cayenne gezien. Bouwjaar 2003 omgebouwd naar nieuwste model. Werden 140 stukken veranderd en prijs was iets van een 7000 EURO. Nochthans had de wagen nergens schade.

Maar bestond in de 996 4S dan een targa ❓ Of al een complete ombouw van een 996 targa ❗

grote vraag blijft natuurlijk ‘waarom’ deze ombouw gebeurd is? Diende er toch sowieso een en ander aan gerepareerd te worden…?

ken

is een ombouw als je het aan mij vraagt
            ma zo rijden er geen 5 van rond natuurlijk 😉 )

vooraan is het een gt2 voorbumper
            achter de flanken van de turbo opgezet, alsook de kofferspoiler als de achterbumper… en de reflector van een 996 4S

welke motor zou erin liggen?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.