997 GT3 MK1 te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 997 GT3 MK1 te koop

• Maker
    Discussie
  • Ongevalvrije GT3 te koop met 88000 km op de teller.
    De auto heeft het sportchronopakket, 18 standen sportzetels in alcantara,airco, gps,carbon afwerking,rode gordels,xenonlichten…
    Ook werd de auto volledig verbeterd door Powercars, vering werd aangepast, lichter vliegwiel, betere ambriage, een super uitlaatsysteem die je een prachtige sound heeft. Kortom een buitenkans om een handgeschakelde GT3 op te kop te tikken. Er is ook een veiligheidskooi beschikbaar die werd gedemonteerd, maar eenvoudig terug te plaatsen is.
    Uitstekende investering zowel financieel als qua rijplezier.
    Dit is een wagen in topconditie.
    De auto werd niet op circuit gebruikt maar dagdagelijks door mijn vrouw om naar haar werk te gaan, shoppen of om samen een weekenduitstap te maken.
    Met pijn in het hart doen we deze wagen weg wegens aanschaf firmawagen
    Ik heb nu fotos van op autoscout gebruikt omdat onze wagen vaak gespot is. Maar ik kan steeds zelf fotos maken
    Voor ik het vergeet ik vraag 105.000€ wat voor deze uitzonderlijke wagen een correcte prijs is

Attachments:
    • IMG_0276.JPG
    • IMG_0280.JPG
    • IMG_0278.JPG
12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • 84900 €

Prijs nog iets gezakt naar 88850 €

Inmiddels staat de wagen aan 89500 Ik heb een bod van 80.000 geweigerd dan hou ik die liever nog een paar jaar

En hoe vlot de verkoop ondertussen?

(ik ben ook aan het speculeren, daarmee…)

Toen had ik totaal niet het idee om van wagen te veranderen. Inmiddels heb ik totaal onverwacht een GLE ciupe 43 AMG besteld zodat ik mijn moeder ook kan meenemenin de wagen.

was er dan een bepaalde reden dat je weigerde ?? :popcorn:

Vorig jaar bod van 125.000 geweigerd

ken

succes met de verkoop
                    moest ik het geld hebben….

persoonlijk als het gaat, zou ik de wagen houden, als je ziet wat de prijzen waren 2 à 3 jaar geleden tegenover nu.
                    ze zijn toch aan het stijgen…

Hahaha Begin nu al te twijfelen of ik hem wel wegdoe, vrees dat ik deze auto nooit zal kunnen vergeten

Ik w8 nog een maandje, als hij zo vlug zakt Past hij in maart in mijn budget. :coolness:

Das vlug in 4 dagen 6k naar beneden :wtf: :wtf: :wtf:

Prijs verlaagd naar 99.000€

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.