997 GT3 te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 997 GT3 te koop

• Maker
    Discussie
  • Het is zover mijn witte Porsche 997 GT3 komt te koop .
    De wagen is van februari 2008 ,heeft geen circuit gezien en zal max 30000 km hebben .
    Reden van verkoop is aankoop nieuw model Porsche ,een aanbod en model dat ik niet kan weerstaan .
    De wagen heeft in juli dit jaar nog een groot onderhoud gekregen .
    Perfecte wagen die in top conditie staat .
    Vraagprijs 79911 euro .
    Foto’s hier .

Funny

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
    • WTF, de vervanger moet dan wel iets speciaals zijn,
      veel geluk met de verkoop!

Tuurlijk, en dan om de haverklap: “keirekerweire”. 🙄

[quote=”jol178″ post=107364][quote=”RS” post=107353]Bart, wij moeten eens deftig praten![/quote]

gaat dat dan in het West-Vlaams 😈 😈 :twisted:[/quote]

Waar er een wil is, is er een weg :sarcastisch

Succes met de verkoop funny, schitterende GT3.

allez jong, je was nu zo herkenbaar van ver :music:

[quote=”RS” post=107353]Bart, wij moeten eens deftig praten![/quote]

gaat dat dan in het West-Vlaams 😈 😈 😈

Succes met de verkoop Bart ,en zeker succes met wat er in de plaats komt :first: :respect2:
                  Het zal een waardige vervanger zijn .

XXX

Succes met de verkoop Bart, ben benieuwd naar de volgende :relaxman:

Bart, wij moeten eens deftig praten!

Veel succes met de verkoop Bart en ik veronderstel dat er iets moois in de plaats zal komen 😀

kon je geen 10 jaar wachten Bart 😥

allee succes met die nieuwe cayenne diesel, denk je aan gezinsuitbreiding misschien ? :happy:

Nee ik denk wel dat hij goede connecties heeft voor als hij die club coupé bedoelt, maar durf je daar dan nog mee buiten komen vraag ik me af, qua plezier gaat er toch niks boven een pas ingereden GT3 denk ik ?

alvast succes en laat je niet door ons beinvloeden zou ik zeggen 😉

Bart, succes met de verkoop en vooral veel succes met een van de volgende :first: :first: :first:

Wim ik zal het je persoonlijk eens komen uitleggen . 😉 😉

Wim

ik mis hier het een en ander de laatste tijd geloof ik. 🙁

Maar anders raakt de Basterd nooit af. 😉

Maar succes met de verkoop Bart.

Als je de 991 club coupé bedoelt wens ik je veel succes.
                                  Er worden er maar 12 van gemaakt en worden verloot (maar ge moet hem wel betalen hé) (en de 13e is voor het Porsche museum)…

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.