Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › 997S
- Dit onderwerp bevat 96 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 3 maanden geleden door phil33.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anders volledig laten wrappen in de Sport Classic kleuren :up: :up: :up:
@RS De sportchrono wordt geplaatst,ik kan er dan alleen maar de rondetijden mee opmeten,en bij
Heinz(niet het ketchup merk) 😉 gaan ze hem eens goed onder handen nemen,dan zou het resultaat
hetzelfde zijn als bij het originele sportchrono pakket :driver:
@Funny ja dat klopt ik vind niet direkt een gepaste striping,ik denk dat ik voor de stickers op de deurga(Carrera S)
[quote=”benny996″ post=139844]Even een update van mijn *porsche 997s
Al geplaatst:
-Alcantara GT3 stuur
– ,, versnellingspook
– ,, handrem
-onderzijde buitenspiegels mat aluminiumlook (tequipment porsche)
-luchtinlaatroosters bumper mat aluminiumlook ,, ,,
-Gt exhaust(carnewal)wat een sound 😯-Momenteel plaatsing volledige facelift 2008
-nog te plaatsen uitlaateindstukken sportuitlaat,moet helemaal herlast worden van 1 uitgang uitlaat naar dubbele uitgang
Verdere plannen:
-sportchrono pakket plaatsen
-fuchs velgen of carrera S II velgen,wat denken jullie ??
-striping sport classic of iets dergelijks ??
-schakelwegverkorting-droom nog van een ducktail zoals 997 sport classic :sleep:[/quote]
Als ik uw lijstje zo bekijk, had ik beter m’n gehele P aan u verkocht ipv enkel de uitlaattips!
+1 Luc993cabrio: sportchrono achteraf???? Lijkt mij ook een “no go”….
[quote=”benny996″ post=139844]
-sportchrono pakket plaatsen[/quote]
Amaai, is da mogelijk achteraf???
Fuch’s velgen en ducktail :up: :up: :up:
De fuchs-velgen en de ducktail zeker plaatsen .
Ik kan me niet direct een mooie gepaste en originele striping voorstellen op jouw kleur van wagen .Even een update van mijn *porsche 997s
Al geplaatst:
-Alcantara GT3 stuur
– ,, versnellingspook
– ,, handrem
-onderzijde buitenspiegels mat aluminiumlook (tequipment porsche)
-luchtinlaatroosters bumper mat aluminiumlook ,, ,,
-Gt exhaust(carnewal)wat een sound 😯-Momenteel plaatsing volledige facelift 2008
-nog te plaatsen uitlaateindstukken sportuitlaat,moet helemaal herlast worden van 1 uitgang uitlaat naar dubbele uitgang
Verdere plannen:
-sportchrono pakket plaatsen
-fuchs velgen of carrera S II velgen,wat denken jullie ??
-striping sport classic of iets dergelijks ??
-schakelwegverkorting-droom nog van een ducktail zoals 997 sport classic :sleep:
Vandaag bij Carnewal langsgeweest,om mijn uitlaten te prepareren(GT exhaust).
Wat een prachtige sound :music:
Ben zeer goed ontvangen,topgast :applaus:volgende keer ga ik langs om de volledig facelift(2008)te plaatsen :happy:
en… is er al een nieuwe reportage in de maak?
bij deze(een late) welkom.
Ja je hebt gelijk,voelt ook niet zo koud aan,ik ga de pook en handrem ook in alcantara exemplaren vervangen. :driver:
[quote=”Funny” post=123169]Benny ,binnenkort wordt bij mij ook het huidige stuur in de boxster vervangen door een exemplaar in alcantara .
Ligt zoveel beter in de hand ![/quote]Benny ,binnenkort wordt bij mij ook het huidige stuur in de boxster vervangen door een exemplaar in alcantara .
Ligt zoveel beter in de hand !Bedankt iedereen voor de toffe reacties :applaus:
@free ge komt nog maar eens langs als je meer tijd hebt :drink:Vandaag Alcantara GT3 stuur gekocht bij First Motorsport(jo jamers)toffe gast :up:
Ben vandaag bij Benny geweest.
De porsche is nog mooier dan op de foto’s.
En de veranderingen binnen in de wagen binnenkort gaan veel mensen jaloers maken.
Veel :driver: met de P Benny
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.