997S

• Maker
    Discussie
  • Hallo kan iemand de diavoorstelling van mijn 997 hier posten,ik weet niet hoe dat werkt.

Staat op de site van wax-it.be(bij portfolio/kort overzicht)hij staat op de vierde rij.

Alvast bedankt.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 96)
      • Ik ben hem vandaag gaan afhalen,rijd zeer goed,beter als mijn 996TT vind ik persoonlijk. :driver:

@jollie
        : de spork is gelegen in de sporkstraat. 😉

@ jollie en funny wij zullen dan het eten en de drank maar gaan voorproeven. :drink:

Laat maar weten als ik hem moet ophalen en afleveren ! 😉

Hallo Benny,
            Gaan we vandaag de porsche halen?
            Of brengt Funny hem naar zijn nieuwe thuis?

[quote=”mcklusky” post=122570]mmmm de spork…. euhm, ben ik mezelf nu ook al aan t uitnodigen ?[/quote]

Ja ! 😉

mmmm de spork…. euhm, ben ik mezelf nu ook al aan t uitnodigen ?

mijn goede vriend Johan Cox zaliger, noemde zijn zaak zo…
                  Het stukje grond waar de zaak ligt heet zo in de volksmond.

Een Rlc in de Spork, ik zal mij er eens achter zetten :happydance:

Wie noemt zijn restaurant nu naar zoiets? :sarcastisch

PF_2013-02-24.jpg

gewoon nieuwe RLC opmaken :drink:

Het was gericht aan Funny, en Mushroom heeft zichzelf uitgenodigd! :engeltje: :coolness: :happydance:

Mush ,het was gericht aan Bart Funny en niet aan Bart Mush ! 😉 😉

The Spork?? :sarcastisch
                            I’m in!! :engeltje: :drink:

ben ik de enige die nog op foto’s wacht?? 😀

Ok, laat maar iets weten de spork is maar op 100 meter van mijn huis dus :drink: :drink:

Benny is afgesproken !

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.