997S

• Maker
    Discussie
  • Hallo kan iemand de diavoorstelling van mijn 997 hier posten,ik weet niet hoe dat werkt.

Staat op de site van wax-it.be(bij portfolio/kort overzicht)hij staat op de vierde rij.

Alvast bedankt.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
    • Afgesproken ! :lekker:

@funny ik zal hem toch maar zelf gaan halen,wordt direkt al een goed ritje tot in zolder :driver:

@jollie
        &funny we kunnen eens samen gaan eten met de vrouwkes,het is daar zo lekker in de spork :lekker:

Mijn 964 had als kleur Viola ! :applaus: :applaus:

et viola :drink:

Ein gut idee ist oft Uberasschend einfach ! :applaus: :applaus:

en dan gaan we samen iets eten he funny :lekker: :lekker: :lekker:

He jol nu weet ik opnieuw waar Benny woont en waar ik de 997 mag afleveren ! 😉

Proficiat Benny :happydance: zie hem binnenkort wel staan als we naar de Spork rijden… :lekker:

Benny betaal en ik zal hem wel gaan ophalen en tot bij jou brengen ! 😉 ! Met veel plezier .

Neen 🙁 het zal iets voor maandag namiddag zijn heb teveel werk

uw speeltje afgehaald vandaag?

Voor de liefhebbers er staat nog een mooie 996 Jubileum van 2004 te koop bij Porsche Center Knokke.

Ja Bart ben gaan shoppen in Knokke,zonder vrouw,maar toch heeft het mij meer gekost dan met vrouw 😯 :think:

[quote=”Funny” post=122038]Proficiat Benny . :applaus: :applaus:

Mr is in Knokke gaan shoppen ! 😉 :happydance:[/quote]

Wow! Proficiat met de P uit Knokke Benny en welkom op dit inmiddels fel gegroeide forum.

Zolang hij waar krijgt voor zijn geld hé Funny 🙂

Proficiat met de aankoop Benny!

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.