AANKOOP

• Maker
    Discussie
  • NA WAT ZOEKEN ZAG EN MOOIE PORSCHE 911 9/1988 3.2 G50 STAAN BIJ MARKJACOBS PORS N CLASSICS IN WOMMELGEM KENT EIMAND DEZE GEEFT ER EIMAND ERVARING MEE GROETEN 😯 😀

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • zo beter tis vooral om me niet te vermoeien he 😆 😉 maar nog steeds geen die me weten te vertellen wat 64 k motor betekent

Paul,

Laat me weten indien je niet weet hoe je de SHIFT LOCK toets moet afzetten op je klavier.
        Ik help je met veel plezier verder.

DANK U 😉

Plumber

HEB HET GEZIEN MAAR ER STAAT NIE VEEL MEER BIJ DAN DAT IKZELF AL WEET IS ER NU NIEMAND BIJ DIE ER AL EEN GEKOCHT GEEFT OF ZO ? PAUL 😯

Over deze verkoper heb ik ergens in de maand maart 2008 ook de vraag gesteld.
            Gebruik eens de zoekfunctie en je zal de commentaar van de andere bezoekers lezen. 😉
            Topic is toen opgestart als : Wie kent er deze?

Succes.

HEB JE DAAR GEKOCHT BEDOEL JE? IK GA VRIJDAG NOG EENS KIJKEN NAAR DEZE WAGEN HEB ER MET GEREDEN EN ALLES LIEP KEURIG .MOEILIJK SOMS .MAAR HEB OP ANDERE PLAATSEN OOK AL ZOGEZEGDE PERFECTE WAGENS GEZIEN 🙂 8)

hallo

dag Wim, ik ben er indertijd ook gaan kijken en die kan het inderdaad goed uitleggen maar had toen ik er was ook enkel “brol” staan. Gelukkig kon ik nadien rekenen op de deskundige bijstand van een kenner toen ik die van mij ging bezichtigen (en gekocht natuurlijk).

JA SOORY HET MOEST WEER SNEL GAAN DAARMEE 😯 DE WAGEN ZAG ER WEL GOED UIT MAAR JA ALS IEMAND NOG MEER WEET LAAT HET WETEN HE . THANKS 😆

Wim

😯 da eimand so zchrijfen ken. 😉

Maar dit terzijde, laat de auto anders een AKK geven bij een porsche dealer, weet je gelijk wat er aan of niet aan mankeert.
                    En aan de post van Eric te Lezen, niet zo’n betrouwbaar adres dus. 💡

Ik ben daar enkele maanden geleden naar een 993 gaan kijken.
                      Bleek helemaal niet in perfecte staat te zijn laat staan degelijk, slecht herspoten, geen onderhoudsboekje, ……
                      Had toen nog enkele P’s staan en tja … MAAR hij kan het goed uitleggen en kan geen na-service geven enkel verkoop. Weinig bezieling.
                      Er is vast en zeker beter te vinden 😉
                      Succes ❗

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.