Aankoop Mercedes SL R129 Bouwjaar 1989

Home Forum Zeverhoekje Aankoop Mercedes SL R129 Bouwjaar 1989

• Maker
    Discussie

• F

Aangezien ik in de winter de Porsche op stal laat staan wil ik nog een auto’ke bijkopen om de winter door te komen. Voor mij is onderstaande SL nog altijd één van de iconen die ik heb willen aanschaffen.
      => In de winter met de hardtop en in de zomer kan ik dan afwisselen tussen deze cabrio of de Porsche cabrio. Als ik wat sneller wil neem ik dan de Porsche en als het wat rustiger mag zou ik dan met de SL op pad kunnen.

Wishlist:
      300 (geen 24V) of eventueel 500 (voor de winterperiode lijkt de 500 wat te veel van het goede)
      Automaat
      Bouwjaar 1989 => betaal niet graag wegenbelasting 😉
      Kleur: liefst zwart
      Liefst volledig origineel maar ombouw naar nieuwer model kan ik door de vingers zien 😉
      Optioneel een panoramisch dak erbij

Alle tips zijn welkom

2 reacties aan het bekijken - 46 tot 47 (van in totaal 47)
      • Nice SL :up:
        Ziet er nog een zeer propere SL uit, dit lijkt een foto uit een reclamefolder te zijn !!
        Zeer propere velgen, banden netjes terug zwart gemaakt….. Zijn de details bij verkoop.

[quote=”FirstP”] Voor mij is onderstaande SL nog altijd één van de iconen die ik heb willen aanschaffen.
        [/quote]

Inderdaad, vind dit ook nog altijd 1 van de mooiste van Mercedes (na Porsche natuurlijk 😀 )

Filip,

Ik krijg geen foto te zien? 😥

2 reacties aan het bekijken - 46 tot 47 (van in totaal 47)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.