Accudruppellader

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Accudruppellader

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Heeft iemand ervaring met een druppellader voor de accu (van bv. een 991.2) ?
      Eventueel ervaring met het merk CTEK ?
      Dank.

Hallo Hinske,

Ik gebruik die van CTEK voor mijn 991.2. Maar gebruik die ook voor de motorhome, scooters en moto. Zijn super goed toestellen en houden de batterijen in super goede conditie.

Greetz,

Plumber

123

Als ik me niet vergis zijn de Porsche druppelladers van Ctek
          ik heb een AEG LP38 waar ik content van ben.

De laders van Porsche zijn idd CTEKs.
            En omdat er Porsche op staat zijn ze ineens duurder, straf hé :respekt:

Dank jullie voor de reacties.

Nog een vraag.
              Kan ik met het Porsche Car Connectsysteem sommige instellingen van mijn 991 veranderen vanop afstand met mijn smartphone ?
              Mocht u het weten, kan u dan ook melden wélke instellingen aub ?

Dank bij voorbaat.
              Hinske.

Met de Car Connect kan men eigenlijk niet veel aanvangen.
                Is wat mij betreft meer een “gadget” dan iets anders.

Je kan er je km stand mee uitlezen, je actieradius, waar je wagen zich bevindt, volgend onderhoudsinterval, je bandendruk, je deuren vergrendelen en je laatste trip.

Het enige wat echt nuttig is dat je je wagen in “werkplaatsmode” kan zetten waardoor je tijdelijk je PVTS kan afzetten en dat je een zone kan instellen waar je wagen zich momenteel bevindt. Van zodra de wagen uit die zone gaat of sneller gaat rijden dan xxx km/h krijg je een bericht van de app.
                Kan handig zijn om te weten hoe snel de Porsche mechanieker met je wagen aan het rijden is :puke:

Dank je wel, Plumber.
                  En, inderdaad, alles wat nog maar naar Porsche ruikt moet blijkbaar ook duurder zijn.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.