achterflanken 2.7

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 achterflanken 2.7

• Maker
    Discussie
  • Zijn de achterflanken van mn 2.7 van 77 smaller dan die van bv een 3.0 of 3.2? ❓

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • ja idd stef 😀 D

Frederik,

jij hebt al de bredere 3.2 achterflanken hoor !
        Als je nog breder wil gaan moet je de turbo uitbouw hebben. Dan moet je natuurlijk ook de turbo voorvleugels monteren hé.

Groeten,

Stefan

Bart? Hoe kan ik die bereiken?

bart uit deurne heeft ook nog C2 achterflanken liggen

Ben bij fg porsche geweest vandaag en filip heeft er een paar mooie liggen 😉

carrera achterflank 🙂

wat bedoel je met de brede ? de turbo of carrera flank 😕

Heeft er soms nog iemand de brede achterflanken liggen? Mogen zelfs van 964 zijn indien deze passen. ❓

[quote=”jeansprint”:3qe89dgp]ik persoonlijk vind de smalle kontjes het mooist! [/quote]

Ik heb liever een *breed* gat ! 8)

verschild volgens de uitvoering, een 911t & 991s hebben nog de smalle wielkasten, de carrera van dat jaar heeft de bredere kasten die behouden zijn voor de 3liter SC, 3.2 carrera en zelfs de 964

het verschil in breedte is 42 mm m.a.w. is elke wielkast 2.1 cm meer uitgebouwd, ik persoonlijk vind de smalle kontjes het mooist! groeten jan

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.