Achterklep Porsche Cayenne probleem

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne Achterklep Porsche Cayenne probleem

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche vrienden,

Mijn achterklep van mijn Cayenne blijft bij het openen niet omhoog staan dus hij gaat heel langzaam naar beneden.Weet iemand wat ik moet doen buiten dat ik een bezemsteel nodig heb om hem omhoog te houden hhahahaha :mrgreen: Kan ik deze stellen of iets dergelijks?

Alvast bedankt :thumleft: .

Gr.Erwin

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Hallo Porschevrienden,

Mijn excusses dat ik m niet heb voorgestld maar zal het snel :mrgreen: doen

Gr.erwin

idd, zullen nieuwe gasveertjes worden, die gaan regelmatig stuk door slijtage, kost ook de wereld niet. Ik moest destijds bij het bijvullen van de olie bij mijn 964 ook met de bezemsteel werken… 😆

Wim

Welkom Erwin, als ik er vanuit mag gaan dat je dezelfde Erwin 2C bent als van het Nederlandse PF. 💡

Dus jij moet zeker weten hoe het er daar aan toe gaat als je nieuw bent op het Nederlandse forum.

Dus stel je eigen even voor zodat de mensen je hier ook wat beter kennen. 😉

Dan even over jou Cayenne probleem, je weet dat ik daar niet zo in thuis ben, maar zijn dat niet gewoon de gasveren die op zijn.
          Zou anders niet weten op wat voor manier zo’n klep blijft staan.

Anoniem

Goede morgen 8) ErwinC2
            Uw achterklep zal een beetje hetzelfde gevoel als ons hebben vrees ik 👿
            Zomaar met de deur in huis vallen 😕
            Het is gebruikelijk en een forumregel dat U zich eerst een beetje voorstel vooraleer vragen te beginnen stellen.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.