Achterlicht links werk niet in eerste stand

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Achterlicht links werk niet in eerste stand

• Maker
    Discussie
  • Dit heuvel zit reeds jaren op de wagen ( 3,2 van 1984 ) en zal er waarschijnlijk altijd opgezeten hebben .

Beschrijving : lichtschakelaar eerste stand , linker achterlicht werkt niet .
    Tweede stand alles werkt maar links is zwakker dan rechts .

Wat ik reeds heb gedaan
    – Achterlichten uitgehaald open gedaan en bedrading uitgemeten – alles ok – massa is ook goed
    – Licht schakelaar de connectie links en rechts omgewisseld en probleem blijft hetzelfde .
    – De bedrading aan de zekeringbox nagezien en kom op een raadsel uit , op de schema’s komen er twee draden aan voor links ( zw/ gr en normaal gr/zw ) en ook voor rechts ( zw/r en gr/r ) maar op mijn wagen is er maar een draad voor de linker kant ( zw/gr ).
    Heb dan gezocht of ik deze kon vinden en heb de zekeringdoos loosgehaald maar geen enkele draad gevonden .

Iemand ook een 84 om eens te zien of er daar een tweede draad aankomt
    de zekering is de vierde als men rechts start en de derde is die van de rechter zijde ( beide op de foto te zien )

IMG_6422.jpg

IMG_6421.jpg

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Bedankt , was wat ik zocht .

Maar nu waar is mijn draag naar toe ?
      Nu kan ik de bundels gaan open maken om de missing link te vinden .
      Zal een zorro van de kniptang aan bezig geweest zijn :think:
      Drip , bedankt voor je hulp en aan alle de beste wensen en een fun 2017 . :driver:

XXX

Had je nog graag een andere foto ter verduidelijking, laat maar weten. :respect2:

XXX

Bij mij werkt alles normaal, 1984 Targa.
          Gaat over ‘roze’ zekering, de 4de waar bovenaan één draad zit en onderaan twee.
          Je bedoelde deze toch hé:

20161227_211737.jpg

20161227_211748.jpg

20161227_211831.jpg

Standlicht voor werkt en er is geen aftapping nog extra schakelaar.
            Bedankt voor het meedenken.

brandt het standlicht LV wel?
              Is er mss ergens afgetapt voor een bijgeplaatst mistlicht + schakelaar ?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.